Denko kwiecień 2015

Witajcie.
Dzisiaj czas na denko.


I po kolei:



1. Szampon Nivea do włosów przetłuszczających się- bardzo fajny szampon, piękny zapach i co najważniejsze działa czyli zmniejsza przetłuszczanie!! Dla mnie super i już kupiłam kolejny

2. Marion odżywka dwufazowa- kolejny produkt, który bardzo polubiłam.
Kupię ponownie

3. Olej do włosów z tłuszczem kobry
Recenzja:
Kupię ponownie

4. Syoss oleo intense- lubię te farby ale ten odcień niestety słabo pokrył mi włosy:(


5. Żel Balea- mój pierwszy ale nie ostatni (w domu mam jeszcze 2)- bardzo fajny zapach, żel też niczego sobie.
kupię ponownie:)

6. Pulanna Peelingujący żel pod prysznic
Recenzja:

Nie wiem czy kupię

7. Joanna żel do higieny intymnej o zapachu nagietka- bardzo fajny a do tego ładnie, delikatnie pachnie
Kupię ponownie

8. Mydełko lawendowe
recenzja:

Nie kupię


9. Pure Collagen 
Niedługo recenzja

10. Puma - fajny zapach ale moim zdaniem słabo się utrzymuje
Nie wiem czy kupię ponownie

11. Maseczka kupiona kiedyś w Biedronce- bardzo fajna, zmniejsza łojotok
jestem na Tak

12. Krem do rąk „Słoneczne oliwki” od tianDe
Recenzja 

Nie wiem czy kupię


I to na tyle.

Znacie te produkty??? 

10 komentarzy:

  1. też mam tę odżywkę marion i jest bardzo spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żele Balea mają cudowne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na rrecenzje tych poszczególnych produktów, mariona miałam bardzo fajna odzywka, teraz zakupiłam olejek z tej seri i moge poleciś jest świetny. Mówisz że fajne są te farby z syosa? Nie wypłukują się szybko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do farb to inny kolor kiedyś miałam i był super, ten jakoś nie złapał za dobrze i szybko się wypłukał niestety :(

      Usuń
  4. Jesli szampon faktycznie zmniejsza przetłuszczanie to kupuje:) A i nad tym żelem do higieny intymnej się zastanawiam bo obecny sie kończy i chce cos nowego... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam ich, ale szampon kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam jedynie perfumy Puma :D

    OdpowiedzUsuń
  7. nam Mariona, Syoss farbe i to wszystko chyba ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Twojego denka miałam tylko Marion :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)