Arganowy olej Manufaktura Apteczna

Witajcie:)
O rozpoczęciu testów pisałam tu : http://swiatdzikuski26.blogspot.com/2015/03/olej-arganowy-manufaktura-apteczna-wstep.html

Tak jak wspomniałam dostałyśmy olej arganowy w buteleczce o poj 100ml i ważności niecały miesiąc... jak to przetestować? termin ważności się już skończył,a mnie mimo ogromnych starań zostało jeszcze ponad pół buteleczki oleju..







Moja opinia:


Moja opinia:
Jak może wiecie miałam już okazję wypróbować kilku olejów arganowych różnych firm, dlatego też chętnie wypróbowałam ten.
Olej ten znajduje się w ciemnej, szklanej buteleczce, zakręcanej o poj 100ml, więc sporej wielkości jak na olej arganowy.
Ja stosowałam go do włosów, dłoni i paznokci.
Włosy stały się bardziej błyszczące (olej wcierałam w same włosy, wcierając w skórę głowy włosy szybciej się przetłuszczały a ja już i tak mam z tym straszny problem), miękkie w dotyku, odżywione, po prostu ładniejsze. Łatwiej się rozczesywały po umyciu niż zazwyczaj. 
Co do dłoni i paznokci- skóra stała się bardziej gładka, paznokcie bardziej odżywione, skórki miększe.
Ogólnie olej ten sprawdził się dobrze ale nie zamierzam stosować go po terminie ważności...




7 komentarzy:

  1. używałam go rok temu i bardzo go sobie chwaliłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja poszłam na całość - stosowałam go też na ciało i dodawałam do kąpieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten olejek, fajnie sprawdzał się na włosach

    OdpowiedzUsuń
  4. ja uzywam oleju araganowego na koncówki i czasem kilka kropel do maski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Olej arganowy jest super, ja używałam firmy Mincer i byłam bardzo zadowolona już mi się skończył niestety.

    Ja obserwuję i będzie bardzo mi miło jak Ty mnie też dodasz do obserwowanych
    http://nowoscikosmetyczne.blogspot.com/ tutaj znajdziesz rzetelne recenzje kosmetyczne, przeglądy kosmetyków i informację na temat domowej pielęgnacji ciała
    http://zrobswojkosmetyk.blogspot.com/ tutaj znajdziesz przepisy na proste kosmetyki blog właśnie się rozkręca i jest zbiorowiskiem pomysłów różnych blogerek

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie muszę wypróbować olej arganowy na swoich włosach! :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)