TianDe Regeneracyjny krem do stóp z tłuszczem węża 30g

Witajcie.

Dzisiaj coś dla naszych stóp, których pielęgnacja jest bardzo ważna, a o których często zapominamy.

Krem skutecznie odżywia skórę, stymuluje krążenie, zmiękcza zrogowaciały naskórek na stopach i piętach. Głównym zadaniem tego kosmetyku jest regeneracja popękanej skóry pięt..
Od producenta:
Opis produktu:
Krem skutecznie odżywia skórę, stymuluje krążenie, zmiękcza zrogowaciały naskórek na stopach i piętach. Głównym zadaniem tego kosmetyku jest regeneracja popękanej skóry pięt. Regularne stosowanie kremu zregeneruje skórę i przywróci jej naturalne piękno i elastyczność. Przeznaczony do codziennej pielęgnacji stóp, dla każdego rodzaju skóry, zwłaszcza szuchej i popękanej.
 Sposób użycia:
Nanieść niewielką ilość kremu na czyste stopy, wcierać aż do całkowitego wchłonięcia kremu.

Wybrane składniki kosmetyku
Tłuszcz z węża (Pure Snake Oil)
W medycynie chińskiej od czasów starożytnych jest używany do produkcji maści leczniczych i kremów, wykazuje dobrą zdolność przenikania. Krem z tłuszczu węży stosują do skóry wrażliwej przy leczeniu oparzeń powszednich i słonecznych w celu zmiękczenia i odżywienia szorstkiej skóry, jak również przy skaleczeniach w celu nawilżenia i wygładzenia skóry, zmniejszenia powstawania zmarszczek.




Moja opinia:
Produkt saszetkowy- nie każdy lubi takie rozwiązanie ale ja polubiłam, może nie jest zbyt wygodne zawsze w użyciu (chociaż ja nie narzekam) ale przynajmniej jak się np nie sprawdzi nie musimy zastanawiać się co zrobić z resztą dużego opakowania, ponieważ saszetki są mniejsze, więc dla mnie większa wygoda i przynajmniej nie zajmują dużo miejsca:)
Ale do konkretów:P 
Krem koloru białego, o bardzo delikatnym, łagodnym zapachu. Krem jest fajnej, przyjemnej konsystencji- ani zbyt rzadki, ani za gęsty.
Bardzo fajnie się go rozprowadza, jest delikatny, szybko się wchłania- za to bardzo go polubiłam, ponieważ jak już może wiecie nie lubię pozostawionej tłustej warstwy po kremie, dla mnie to koszmar czy to na twarzy, stopach czy czymkolwiek tu na szczęście tak nie było:)
Moje stopy są dość suche i ten krem dobrze się sprawdził. Szybko się wchłaniał, delikatnie nawilżył, odżywił.
Jest bardzo wydajny jak na taki mały, saszetkowy produkt.

Ja (właściwie moje stopy) polubiłam się z nim:)


Cena: ok 10zł


Fb:

14 komentarzy:

  1. nigdy nie miałam nic, z niczym z weza ;p ciekawy produkt, na prawde ;p ja za saszetkami nie przepadam, bo jestem, gapa i mi sie wyslizguja z rak i o ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy krem szkoda tylko że jest w saszetce nie przepadam za takim rozwiązaniem :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawił mnie w składzie tłuszcz węża , nie Lubię kosmetykow w saszetkch, ale z miła chęcią wypróbuje: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam już kilka kosmetyków z tym składnikiem i wszystkie się dobrze spisały u mnie:)

      Usuń
  4. Pierwszy raz widzę krem z czymś z węża. Bardzo kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy, ale nie wiem czy by mnie nie uczulił... Chociaż w sumie ostatnio jest z tym spokój, ale jeszcze dwa lata temu to prawie nic nie mogłam użyć...

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mówiąc średnio mi się podoba używanie kremu z węża :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Nas(czyli moją rodzinę;D) miłością do tego produktu zaraziła ciocia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama nazwa budzi we mnie przerażenie ale z ciekawości spróbowałabym :]

    OdpowiedzUsuń
  9. ojej ale składnik ja miałam kiedys chyba olej z emu :) ale ogólenie nie lubie czegos zwierzecego w kosmetyku jednak

    OdpowiedzUsuń
  10. ja również ten kremik polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz słyszę o tym kremie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też to chciałam napisać.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)