Lakma- kapsułki do prania oraz płyn do mycia- recenzja

Witajcie.
Dzisiaj mniej kosmetycznie, jednak coś co każdy powinien mieć w domu;)


Perlux Super Compact COLOR łączy w sobie najlepsze cechy proszków i żeli do prania, dzięki czemu jest niezawodny w walce z brudem i uporczywymi plamami na kolorowych ubraniach, zachowując przy tym ich intensywność
i chroniąc przez mechaceniem się. W ten sposób pranie jest skuteczne
i bezpieczne, jak nigdy dotąd. I to niezależnie od temperatury!
Dostępne opakowania: 24 szt., 16 szt., 2 szt.

Zastosowana nowatorska technologia
Hybrid System zapewnia:
Doskonałe właściwości piorące i odplamiające.
Optymalną ochronę kolorów tkanin.
Łagodzenie twardości wody.
Nadanie tkaninom właściwości antyelektrostatycznych, a także przyjemnego i długotrwałego zapachu!
Zapobieganie osadzaniu się kamienia na elementach pralki.



Odkąd na rynku pojawiły się tego typu kapsułki bardzo chętnie zaczęłam je testować, miałam już wielu firm, wiadomo jedne spisały się lepiej, inne gorzej. Kapsułki te są bardzo wygodne w użyciu (lubię takie szybkie i proste rozwiązania) wrzucamy je na dno bębna, wrzucamy pranie i nie musimy już nic dodatkowo dodawać żadnych proszków, płynów itp. Kapsułki Perlux sprawdziły się u mnie dość dobrze, ładnie wyprały (niestety z większymi zabrudzeniami sobie nie do końca poradziły), ubranie stało się miłe w dotyku i ładnie pachniało. 
Tak jak mówiłam lubię rozwiązanie jakim są te kapsułki ale nie wiem czy na te jeszcze się skuszę.



Kupicie je:

Teraz są w promocji 19,00 zł za 16szt :)


Sidolux do mycia uniwersalnego – kwiat orchidei
pojemność: 1000 ml
Niezwykle oryginalny, orientalny zapach storczyka może zagościć w twoim domu na stałe. Wystarczy tylko, że użyjesz Sidoluxu do mycia uniwersalnego o zapachu kwiatu orchidei. Środek ma nie tylko niezwykły zapach, ale świetnie sprawdza się przy czyszczeniu różnorodnych powierzchni!
W Sidolux do mycia uniwersalnego został zastosowany wyjątkowy system Soda Power, który ma właściwości zmiękczające wodę, przez co zanieczyszczenia są szybko usuwane z podłoża. Sidolux do mycia uniwersalnego to twój niezawodny przyjaciel w domowych porządkach. Produkt sprawdza się świetnie w czyszczeniu wszelkich powierzchni zmywalnych.
Właściwości produktu:
- posiada piękny i długotrwały zapach;
- doskonale myje i czyści.
Sposób zastosowania:
Wlej 1,5 nakrętki płynu do 5 litrów wody. Tak sporządzonym roztworem przemyj powierzchnię.


Moja opinia:
Z płynem tej marki miałam styczność po raz pierwszy ale ogólnie często używam tego typu płynów. Oczywiście nie byłabym sobą gdybym od razu nie odkręciła i nie powąchała go:) Zapach od razu przypadł mi do gustu- piękny, kwiatowy, uwielbiam, byłam ciekawa czy utrzymuje  się na umytej powierzchni. Płynu tego użyłam przed świętami głównie do mycia podłóg. Poradził sobie bardzo dobrze z umyciem, a jego piękny  zapach pozostał przez jakiś czas :) Płyn jest wydajny- 1,5 nakrętki spokojnie wystarczy na 5l wody, delikatnie się pieni i dobrze usuwa zabrudzenia (jak już wcześniej wspomniałam). 
Ja bardzo polubiłam ten płyn i chętnie wypróbuję również inne jego warianty. 



Płyn ten kupimy:

Cena: 7,98 zł

9 komentarzy:

  1. Płyn pachnie cudownie, to fakt. Niestety mnie uczula bardzo mocno :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie na szczęście nic takiego nie było ale własnie czytałam, że u niektórych występowały takie objawy :(

      Usuń
  2. Płynu jestem ciekawa, ale te kapsułki się u mnie nie sprawdziły na dłuższą metę :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapsułki się nie sprawdzają bo nie dopierają a płyn lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie pachnące bajery :_)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapach cudny :) moj ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  6. płyny sidolux już różne miałam, kapsułek nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. i płyny i kapsułki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)