Przesyłeczki :)

Witajcie:)
Dzisiaj szybki post z przesyłkami z tego tygodnia:) dużo ich nie było a część już zamieściłam wcześniej (np odplamiacz i cukierki), więc raczej Was nie zdążę zanudzić ;)

Zacznę od początku
1. próbki e papierosów


Miała być jedna, a doszły 2 ... będą na prezent i z myślą o tym je zamówiłam bo ja nie palę:)

2. kupony payback - w sumie nie wiem skąd i czemu ale może się jakiś przyda:)



3. I dzisiaj próbki Beta Skin :)


I to tyle w tym tygodniu:) Dużo tego nie było ale każdego dnia coś dostałam, a lepsze to niż np w poniedziałek dostać dużo a w kolejne dni nic (jak się mi czasem zdarzało).

i tak sobie właśnie myślę, że skoro ostatnio tak mało dostaję przesyłek, post z przesyłkami może będzie się pojawiał raz w tygodniu.. co innego jeśli to będzie coś ze współpracy, bo to i tak są oddzielne posty :)
a oprócz tego jakieś recenzje, konkursy, ciekawe akcje itd:)

A co tam u was? :)

16 komentarzy:

  1. ja też dostałam kupony Payback ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedyne, które mogłabym wykorzystać to chyba Natura:) chociaż z drugiej strony miałam już w tym roku nic nie kupować z kosmetyków itd... trzeba zużyć to co mam:) takie mam postanowienie- oby tylko na postanowieniu się nie skończyło:D

      Usuń
  2. Gratuluję :)
    Papierosy miały być 2 ;) Sami o tym pisali w regulaminie. Czasem dobrze jest taki przeczytać bo można się ciekawych rzeczy dowiedzieć :D Jeden wybierało się samodzielnie, a drugi też gratisowy dokładali od siebie sami. Moje też będą na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaaaaa możliwe ;) przyznaję, że tak z grubsza się zapoznałam z regulaminem:D a czasami czytam a za chwilę już nie pamiętam :p

      Usuń
    2. Skoro musiałem podać nr PESEL to wolałem przeczytać regulamin :D

      Usuń
  3. oj zazdrościmy wspaniałych rzeczy które dostajesz;)
    z wyjątkiem e-papierosów...;)
    już dołączyłyśmy do grona Twoich obserwatorów.
    super blog, będziemy tu chętnie wracać!!!
    zapraszamy także do siebie,
    będzie nam bardzo miło, jeśli również dołączysz do grona naszych obserwatorów!
    pozdrawiamy ;)

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również dostałam e-papierosy, było zaznaczone, iż każdy otrzyma losowo dodatkową paczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki :)
    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :) po szczegóły zapraszam tutaj: http://bloggratisy.blogspot.com/2013/11/nomininacje-do-liebster-blog-award.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :)) Beta-skin ma bardzo dobre kosmetyki !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki:) Beta skin dostałam dzięki rozdaniu u stankoosa :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. ja nie wiem czemu dostałam ;) może dlatego, że dopiero niedawno 9ok. sierpnia) się zapisywałam ;)

      Usuń
  8. zamówiłam e papierosy i nie przyszły :/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)