Statuetka CrystalCiTY - recenzja

Witajcie Kochani:)

Przepraszam za kilkudniową nieobecność ale byłam w moim kochanym mieście rodzinnym   i nie bardzo miałam jak zamieszczać posty, ale postaram się nadrobić zaległości ;)

Na początek recenzja statuetki od http://www.crystalcity.pl/


O firmie:
Działalność produkcyjną w obszarze gadżetów reklamowych, pamiątek oraz upominków w wykonywanych w technologii grawerowania laserem 3D rozpoczęliśmy w 2009 roku. Od tego czasu systematycznie inwestujemy w swój park maszynowy oraz jakość obsługi. Oferujemy szeroki wybór szklanych statuetek, które poddajemy obróbce laserem 3D. Wykonujemy w nich grawerunki grafik 2D, modeli 3D oraz zdjęć przestrzennych. Każda z tych technik wyróżnia się swoimi unikalnymi właściwościami. Aby dowiedzieć się więcej na ten temat przeczytaj przygotowany przez nas artykuł o technice grawerowania laserem 3D.
Z Logo CrystalCiTYmyślą o kliencie detalicznym uruchomiliśmy sklep internetowy pod marką CrystalCiTY. Za jego pośrednictwem osoby potrzebujące upominku dla najbliższych mogą w szybki i wygodny sposób zamówić spersonalizowaną statuetkę. Większość produktów dostępnych w ofercie sklepu można poddać indywidualizacji na co najmniej jeden z trzech sposobów: wybierając jeden z dostępnych szablonów (wzorów), wpisując własną dedykację lub dodając zdjęcie.





Dzięki uprzejmości firmy otrzymałam pewną , śliczną statuetkę .

Otrzymana statuetka była bardzo dobrze zapakowana, co uniemożliwiło jej uszkodzenie w trakcie transportu


Statuetka zapakowana w eleganckie, granatowe pudełko z  miękkim materiałem w tym samym kolorze w środku..
Zdjęcie nie oddaje niestety całego uroku (zarówno opakowania, jak i statuetki), jaki jest w rzeczywistości.

Ja otrzymałam statuetkę z napisem "SUPER WUJEK" z tego co mi wiadomo jest to nowość w ofercie sklepu Crystal City, nie widziałam nawet takiej statuetki w ofercie (ale są "super tata" i "super mama"), więc nie podam linku ale inne przepiękne statuetki znajdziecie tutaj: CrystalCiTY






Podsumowując..
Jeśli szukacie jakiegoś oryginalnego prezentu dla kogoś bliskiego, na pewno znajdziecie w Crystal City coś, co zadowoli daną osobę w 100%. Jak najbardziej POLECAM!!!


Firmie Crystal City bardzo dziękuję za możliwość otrzymania tej pięknej statuetki :)

10 komentarzy:

  1. Ciekawe... Na prezent idealne :) Gratuluję współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. idealny prezent dla wujaszka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie:) i tak myślałam ale niestety mało wujków :( i takiego super to raczej nie mam :(

      Usuń
  3. Gratuluję ;) Ja do niech pisałam, ale mi odpisali, że już nie szukają współpracy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) widocznie załapałam się w ostatniej chwili:) tym bardziej się cieszę:)

      Usuń
  4. Ładna statuetka;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też mam do zrecenzowania! super te Twoje statuetki :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)