Blogerska majówka w Sosnowcu 16.05.2015- relacja

Witajcie:)
Dzisiaj zapraszam na relację ze spotkania w Sosnowcu.
Mimo, że do Sosnowca miałam zawsze w miarę blisko jakoś jeszcze nigdy do tej pory tam nie byłam, a że nie miałam tym razem kierowcy musiałam sobie sama radzić :P bałam się trochę, że mogę się zgubić (brak orientacji w terenie) ale na szczęście wszystko poszło dobrze i nawet byłam sporo przed czasem :)

Organizatorką spotkania była Agnieszka a dzielnie pomagała jej Kasia M.
Spotkanie odbyło się w restauracji

Spotkanie odbyło się w kameralnym gronie (było nas 8) i w bardzo przyjaznej atmosferze. Większość z dziewczyn znałam już a dwie poznałam dopiero teraz :)

Na początku odwiedziła nas przemiła Pani Katarzyna Łokietek https://www.facebook.com/KATHARSIS.wizaz która opowiedziała nam dużo o kosmetykach Ziaja.
Następnie na ochotniczce (Karolina) wykonała makijaż- jak dla mnie rewelacja, też chciałabym tak kiedyś umieć malować:)
W czasie robienia makijażu Pani Katarzyna opowiadała nam różne ciekawostki jak np związane z różnego typu zabiegami.

A teraz czas na zdjęcia, które pochodzą od dziewczyn:









Następnie nastał czas na zamówienie sobie czegoś do picia, jedzenia i oczywiście na pogaduchy:) Rozmowy były na wiele ciekawych tematów a jednym z nich np majonez :D
A tu jeszcze kilka zdjęć:)

Kasia M. , Agnieszka i Karolina :)


Alicja, ja, Aneta :)


Sandra i Kasia :)













                             


Były również upominki ale o nich w kolejnym poście:)


Agnieszko dziękuję za zaproszenie na spotkanie:) Dziewczyny Wam również bardzo dziękuję za cudownie spędzoną sobotę :)


Sponsorzy:


20 komentarzy:

  1. Pod moim nosem byłyście buu ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. było wspaniale :) do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, było super:) i mam nadzieję, że do następnego ;)

      Usuń
  3. fajnie, że znów się spotkałyśmy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że było super :)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. komu dobrze :P zazdroszcze spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedzenie i napoje wyglądają pysznie :D Zazdroszczę spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super że mogłaś w takim uczestniczyć! :D

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz mam ochotę na taką sałatkę grecką ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie przepadam ale jak teraz patrzę na to zdjęcie to też bym się skusiła :P

      Usuń
  9. Zostanę blogerką... Będę chodził wtedy na takie spotkania i jeszcze jakieś łakocie zjadał :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja zawsze chciałam isc na spotkanie bloggerek w moim mieście ale niestety takowego nie ma :( bylo tylko dla mam ale ja mama nie jestem

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny makijaż i jakie pyszności :) po twarzach widać, że spotkanie się udało. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Miło było Cię znowu spotkać :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)