Bielenda GOLDEN OILS Ultra ujędrniające mleczko do ciała z drogocennymi olejkami (olejek babassu, passiflora, pistacjowy)

Witajcie.
Dzisiaj przedstawię Wam mleczko do ciała otrzymanego na ostatnim spotkaniu w Rybniku od


GOLDEN OILS Ultra ujędrniające mleczko do ciała z drogocennymi olejkami (olejek babassu, passiflora, pistacjowy) Bielenda 
 Ultra ujędrniające mleczko do ciała zawiera w sobie prawdziwą moc drogocennych olejków piękna. Ujędrniająca formuła bazuje na połączeniu nawilżających, odżywczych i poprawiających sprężystość skóry właściwości szlachetnych olejków z najdalszych zakątków świata:
OLEJEK BABASSU – zawiera aż 70% lipidów; dostarczając skórze fitosteroli pobudza ją do odnowy i produkcji komórek, dzięki dużej zawartości witaminy E działa jak silny zastrzyk anti-aging dla skóry.
OLEJEK PASSIFLORA – zawiera wiele aminokwasów, witamin i minerałów, dlatego jest idealny dla skóry potrzebującej intensywnej regeneracji, poprawy kondycji i napięcia.
OLEJEK PISTACJOWY – posiada silne właściwości przeciwstarzeniowe, znakomicie wygładza skórę pozostawiając ją miękką w dotyku, ma właściwości nawilżające, zapobiega utracie wody przez skórę.
Podaruj swojej skórze bogactwo olejkowego luksusu, otul ciało cudownym zapachem ciepłych olejkowych nut.
Działanie
Mleczko szybko poprawia kondycję skóry i daje efekt widocznie piękniejszego ciała, a jego intensywnie ujędrniające działanie wzmacnia naskórek i delikatnie go napina.
Efekt
Gładkie, miękkie, piękne pachnące ciało.
Stosowanie
Mleczko wmasować w skórę całego ciała, produkt do stosowania całorocznego.






Moja opinia:
Mleczko to pochodzi z serii GOLDEN OILS ultra ujędrnienie. Każdy produkt z linii GOLDEN OILS zawiera 3 DROGOCENNE OLEJKI właściwie dobrane do potrzeb każdego rodzaju skóry.
Mleczko znajduje się w bardzo przyjemnym dla oka opakowaniu z wygodną w użyciu pompką, która na szczęście się nie zacina:) Dzięki wygodnej pompce możemy wydobyć odpowiednią dla nas ilość mleczka. Opakowanie jest przeźroczyste, dzięki czemu możemy kontrolować ile nam pozostało zawartości.
Zapach mleczka jest po prostu cudowny, ja zakochałam się w nim od pierwszego użycia i możemy się nim cieszyć dość długo, ponieważ utrzymuje się na skórze. 
Mleczko jest odpowiedniej konsystencji, bardzo ładnie i wygodnie się rozprowadza na skórze. szybko się wchłania nie pozostawiając tłustej powłoki na skórze.
Skóra staje się gładka, dobrze nawilżona, odżywiona, jędrniejsza i po prostu miła w dotyku. 
Mleczko jest również wydajne.
Jak widzicie ja osobiście nie znalazłam żadnego minusa w tym produkcie:)
A jak u Was się sprawdziło? Znacie ten produkt??




Cena: ok 15zł

12 komentarzy:

  1. Kusi mnie od jakiegoś czasu, ale najpierw muszę zlikwidować zapasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szybka jesteś. Ja bym nie była w stanie rzetelnie zrecenzować produktu po dwóch tygodniach użytkowania. Niemniej jednak, ciekawa jestem jak się u mnie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o mleczko do ciała to spokojnie można go rzetelnie ocenić już po 2 tygodniach (regularnego stosowania), tym bardziej jeśli naprawdę widzę efekty tak jak w tym przypadku. Zresztą wszystko zależy od rodzaju skóry i czy kosmetyk się sprawdzi czy nie, u mnie na szczęście bardzo dobrze się sprawdził ;)
      Natomiast jeśli np chodzi o krem do twarzy to masz rację, taki krem czasami nie jestem w stanie dobrze opisać nawet po 2 miesiącach regularnego stosowania

      Usuń
  3. tyle olejków, nie korzystałam z tego produktu

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze się za niego nie zabrałam ale zapach bardzo mi się spodobał. Na razie zajmuje się olejkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczęłam od mleczka :) olejek wąchałam i jak dla mnie zapach rewelacyjny :)

      Usuń
  5. Nie widziałam go wcześniej,możliwe,że wypróbuję kiedy wykończę te,które mam obecnie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja testuję właśnie mleczko od Bielendy ;-)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)