Reypol jabłka prażone z brzoskwinią

Witajcie.
Dzisiaj będzie kulinarnie:)



skład:



A teraz przepis:
Składniki:
1 l musu jabłkowego 
30 dag okrągłych biszkoptów
2 galaretki pomarańczowe (ja dodałam czerwone truskawkowe)
2 galaretki zielone


Sposób przygotowania: mus jabłkowy zagotuj, wsyp 2 galaretki pomarańczowe (ja dodałam czerwone) i mieszaj chwilę. 



Dno tortownicy (ja użyłam foremkę) średnicy 21cm wyłóż papierem do pieczenia a następnie połóż warstwę biszkoptów. Przykryj częścią musu, połóż następną warstwę biszkoptów i tak do wyczerpania składników.


Schłodź. Zagotuj pół litra wody i rozpuść w niej 2 zielone galaretki i odstaw do przestygnięcia. Schłodzonymi galaretkami zalej ciasto i ponownie odstaw do lodówki. Przed podaniem można udekorować ciasto listkami melisy.


SMACZNEGO:)


10 komentarzy:

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)