Nowa współpraca, zaległe przesyłki itd czyli NOWOŚCI !!!

Witajcie.
Dzisiaj pokażę Wam co do mnie dotarło w ostatnim czasie, niektóre trochę zaległe ale jeszcze ich nie pokazywałam;)

Więc:

1. Załapałam się do testów żelu Dove:)


2. I do testów Biedronkowych odświeżaczy też się załapałam:)




3. To już rzeczy do testów z kontynuacji współpracy- faza testów trwa.


4. Próbka podpaski od everydayme :P


5. 3 naturalne mydełka (jeszcze świeże) od http://www.enklare.pl/


To chyba na tyle... była jeszcze jedna ciężka przesyłka ale o niej napiszę przy okazji recenzji :)

16 komentarzy:

  1. też dostałam żel Dove tylko inną wersję zapachową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chciałam tą wersję pomarańczową ale i ta jest fajna ;)

      Usuń
  2. O a ja całkiem inne przesyłki dostałam, ale słyszałam także o tych akcjach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też dostałam do testó od Dave solidną paczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne nowości kochana, ciekawa jestem mydełek <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe są te mydełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczny nagłówek masz :)
    Mydełka cudeńka po prostu. Przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naturalne mydełka mnie zainteresowały.

    OdpowiedzUsuń
  8. To testów Biedronki, to ja się w życiu nie dostanę, wszystko znika w sekundę

    OdpowiedzUsuń
  9. mydełka naturalne są super, ostatnio chodzi mi po głowie plan zrobienia takich mydełek

    OdpowiedzUsuń
  10. Mydełka wyglądają uroczo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. też się załapałam z dove :) czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)