Eveline color edition 918 lakier do paznokci

Witajcie.
Tak jak obiecałam dzisiaj recenzja:)

Lakier ten otrzymałam na spotkaniu w Rybniku od http://eveline.pl/



Moja opinia:



Recenzja dotyczy koloru 918.
Opakowanie to typowa szklana buteleczka o poj. 12ml. Pędzelek jest dość szeroki (nie lubiłam do tej pory takich) ale mimo to lakier bardzo wygodnie i łatwo się nakłada co mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło. Pierwsza warstwa już dość dobrze pokrywa ale ja oczywiście użyłam 2 warstwy. Lakier tak jak wspomniałam fajnie, równomiernie się rozprowadza, nie robiąc żadnych smug i tego typu rzeczy. Szybko wysycha.
A jak z trwałością? U mnie wytrzymał 3 dni (nakładam zawsze sam lakier bez żadnych podkładów, topów itp)- w czwartym zaczął odpryskiwać.
Kolor również bardzo ładny i intensywny. 
Mnie kolorek, jego intensywność, jak i łatwość nakładania lakieru bardzo przypadł do gustu i myślę już nad zakupem innych kolorków z tej serii:)





Znacie?? LUBICIE TE LAKIERY?? :)

8 komentarzy:

  1. Przepiękny kolor i paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Eveline mam niewiele lakierów, ale ten kolorek jest całkiem ładny.

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię lakiery eveline, mam kilka w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lakiery eveline znam bardzo dobrze. ładny jest ten kolor choć w ofercie sa ładniejsze ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie recenzje są bardzo przydatne w kupowaniu jakichkolwiek rzeczy :) a odcień lakieru ładny.

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny:) taki trochę czerwony, trochę różowy :) Przynajmniej na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)