Żel pod prysznic Dusch Das Magnolia :)

Witajcie:)

Dużo się mówi o chemii niemieckiej i jej właściwościach, tak się składa, że moja znajoma przywiozła jakiś czas temu m.in. płyny do płukania tkanin i zafascynował mnie ich zapach, dlatego poszukiwałam jakiegoś sklepu właśnie z produktami niemieckimi (w moim mieście nic nie znalazłam mimo, że mnóstwo osób tam wyjeżdża- dlatego szukałam w internecie) i tak trafiłam na
http://www.all-chem.pl/

Sklep ten ma w swojej ofercie nie tylko tzw chemię ale także i art spożywcze jak np słodycze i kawa.
Ja ostatnio zamówiłam (i już testuję produkty- będą recenzje) głównie chemię ale niedługo mam zamiar zamówić właśnie coś ze spożywczych rzeczy czyt. głównie słodycze:)

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić żel pod prysznic.


Żel pod prysznic z ekstraktem z magnolii otacza skórę cudownym uwodzicielskim zapachem, niosąc wiosenną świeżość i rozbudzając wszystkie zmysły. 

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Parfum, Magnolia Liliflora Extract, Sorbitol, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Sodium Lactate, Laureth-4, Glycol Distearate, Tetrasodium EDTA, Propylene Glycol, Citric Acid, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Geraniol, Sodium Benzoate, CI 17200, CI 42090. 



Jest to żel pod prysznic dla kobiet o niezwykle odświeżającym zapachu. Specjalna formuła zawarta w żelu odżywia skórę. Zapewnia zastrzyk energii na cały dzień.


Moja opinia:
Większość z Was zachwyca się żelami Balea, ja jakoś nie podzielam tego zachwytu (jedynie co to mają ładny zapach, który niestety się nie utrzymuje na skórze) i dlatego chętnie wypróbowałam coś innego, nowego dla mnie.
Żel ten znajduje się w plastikowym opakowaniu zamykanym na "klik". opakowanie jest bardzo wygodne w użyciu.
Żel ma odpowiednią konsystencję, pięknie pachnie już tuż po otwarciu, dobrze się pieni. Jest wydajny, a jego cudowny kwiatowy zapach utrzymuje się na skórze, przez co możemy cieszyć się zapachem o wiele dłużej niż tylko w trakcie kąpieli. Żel nie wysusza skóry, nie podrażnił mnie ani nie uczulił.
Ja jestem z niego bardzo zadowolona i chętnie wypróbuję również inne warianty zapachowe.




Cena: 5,50 zł -jak za tak dobry żel to myślę, że cena jak najbardziej odpowiednia:)

Znacie ten żel lub inne jego warianty?

15 komentarzy:

  1. Przyznam, ze nie znam tego żelu

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat dziś czytałam na temat produktów niemieckich, bo wczoraj mąż przywiózł mi z Niemiec płyn do prania i chętnie będę robić zakupy w sklepach z artykułami niemieckimi, bo są lepszej jakości niż te nasze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, nawet kupując produkt tej samej firmy bardzo się różnią niestety, tak jak np ten płyn do płukania o którym wspomniałam na początku..

      Usuń
  3. Nie znam, ale za taką cenę warto wypróbować :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa jestem jak pachnie. Lubię takie zapachy pod prysznicem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam wcześniej tej firmy :) Lubię zapach magnolii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie cierpię tego żelu :) mąż mi go przywiózł z Niemiec. Zapach straszny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wachalam go ostatnio! ma super zapoach!

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam tego żelu, niestety dostępu do niemieckiej chemii- brak. W moim rodzinnym mieście coś tam było, ale tam gdzie mieszkam teraz- nic...

    OdpowiedzUsuń
  9. nie widziałam nigdzie tych żeli :p

    OdpowiedzUsuń
  10. magnolia mnie zawsze kusi w kosmetykach i jeszcze orchidea i lotos:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tego zapachu nie miałam:) Lecz często dostaje te żele z Niemiec i muszę powiedzieć że są świetne! Z tego co widziałam nie raz w rossmanie nie są drogie, a jakością dorównują produktom z górnej półki! uwielbiam je:)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)