Balsam do ciała, 200g Pulanna

Witajcie.
Niedawno pisałam Wam o żelu peelingującym Pulanna ( RECENZJA ) dzisiaj czas na coś do kompletu czyli balsam do ciała.


Wzmacniający balsam do ciała o delikatnym i subtelnym zapachu. Szybko się wchłaniający, zapewnia wyjątkowy komfort i miękkość. Intensywnie odżywia i nawilża skórę, zachowując równowagę w zachodzących procesach komórek skóry. Pobudza odnowę komórkową, odtwarza płaszcz hydrolipidowy i przyczynia się do przywrócenia optymalnego poziomu nawilżenia. Tonizuje i wygładza naskórek, skóra staje się jędrna i bardziej elastyczna.





Moja opinia:
Balsam znajduje się w bardzo wygodnej tubce z miękkiego plastiku, z której łatwo jest wydobyć balsam aż do samego końca. Tubka o poj 200g i zamykana na klik. Balsam jest koloru białego, o delikatnym zapachu i odpowiedniej konsystencji.
Balsam bardzo fajnie się rozprowadza, szybko wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy za co ma u mnie duży plus.
Jest wydajny. Fajnie nawilża, odżywia i pozostawia skórę miłą w dotyku. 
Ja go polubiłam.



Kupicie go :

oraz w drogeriach NATURA 

Cena: 23,00 zł


Znacie???

16 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słyszę o tej firmie , aż do dzis ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachęcił mnie i to nawet bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze i ja miałam dostac jakis produkt do testów ale czekam i czekam...

    OdpowiedzUsuń
  4. włsasnie widziałąm go ostatnio w naturze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubiłam ich żel pod prysznic z peelingiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nic nie miałam z tej firmy , ale chętnie sięgnę po ten balsamik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam go, oddałam swój bo miałam tyle kosmetyków, że tylko by się zmarnował. Za to balsam antycellulitowy i do biustu właśnie testuję i jak na razie są całkiem OK.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ten balsam testowałam w komplecie z żelem peelingującym, natomiast ten antycellulitowy i do biustu już zużyłam jakiś czas temu:)
      Recenzje wszystkich produktów są na blogu;)

      Usuń
  8. kurcze jak tu u Ciebie fajnie.. Wiem, że już to pisałam ale na prawdę wygląd na duży plus :) Ja mam serum do biustu od nich i jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Natomiast ja nie mogę się napatrzeć na wygląd u Ciebie:)

      Usuń
  9. mój jeszcze czeka spokojnie na swoja kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam, ale chętnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)