Arbuzowy duet od the Secret Soap - peeling i mydełko z czarnuszką

Witajcie.
Dzisiaj chciałabym wam przedstawić pięknie pachnący arbuzowy duet od  THE SECRET SOAP STORE czyli mydełko arbuzowe z czarnuszką i peeling, otrzymane na spotkaniu w Rybniku:)




Moja opinia:
Mydełko okrągłe dość spore ale mimo wszystko używa się je wygodnie:) Z czasem zaczęło pękać jak widać na zdjęciu poniżej.
Mydło to jest z dodatkiem czarnuszki, która ma działanie lekko peelingujące. 
Mydełko bardzo ładnie pachnie, delikatnie ale jednocześnie dość intensywnie- w mojej malutkiej łazience pachniało dzięki temu ładnie, owocowo przez dłuższy czas.
Mydełko jest delikatne, dobrze się pieni, nie podrażniło ani nie uczuliło mnie.
Ja polubiłam to mydełko, zresztą wiecie jak uwielbiam tego typu mydełka;)


ARBUZOWY PEELING CUKROWO-SOLNY
The Secret Soap Store


Od producenta:
Gruboziarnisty peeling cukrowo-solny, na bazie olejków: avocado, macadamia, arganowego, jojoba, oliwy z oliwek 
z dodatkiem nasion czarnuszki i ekstraktu z arbuza. Zawiera nowoczesny kompleks nawilżający. Polecany do zabiegów odżywczych, regeneracyjnych i nawilżających. Doskonały do pielęgnacji skóry odwodnionej, bardzo suchej, pozbawionej blasku i witalności.

skład:




Moja opinia:
Peeling znajduje się w poręcznym, zakręcanym słoiczku, zabezpieczonym dodatkowo folią aluminiową, dzięki czemu mamy pewność, że nikt wcześniej go nie używał i nie zaglądał do niego.
Nie jest bardzo gruby ale też nie jest najdrobniejszy, moim zdaniem jest w sam raz. Fajnie, delikatnie złuszcza skórę, czyniąc ją gładszą i miłą w dotyku. Zapach jest bardziej intensywny niż w mydełku, jest orzeźwiający, soczyście owocowy (czuć wyraźnie zapach świeżego arbuza) i utrzymuje się na skórze dość długo. Nie podrażnił mojej wrażliwej skóry za co ma u mnie duży plus. 
Również nie zauważyłam by peeling mi wysuszał skórę. 
Przyznam szczerze, że nie znam jeszcze dużej ilości peelingów ale ten bardzo polubiłam i na pewno będę do niego wracać. 





Oba produkty bardzo polubiłam m.in. za cudowny zapach oraz oczywiście działanie :) Jak najbardziej polecam :)


Znacie te produkty??? 


16 komentarzy:

  1. mydełko i peeling bardzo mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te mydełko ;D Pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym przygarnęła taki duecik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ogromną chęć na kosmetyki z tej firmy!

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam arbuzowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie trafiła się maska do ciała i sól do kąpieli. Peeling mnie zainteresował, choć taką ilość miałabym pewnie na jedno użycie (podobnie z moją próbką maski).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te produkty dostałam w Rybniku ;) peeling jest w trochę większym opakowaniu, niż np ta maska, którą dostałyśmy ostatnio

      Usuń
  7. Mydełko wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo polubiłam ten arbuzowy duecik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie dziś też to mydełko gości na blogu :) Zapraszam do zerknięcia co o nim myślę (dorwałam INCI :D)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)