Krem Arganowy z Opuncją od Argan Group

Witajcie.
dzisiaj przedstawię Wam ostatni krem od http://www.argangroup.pl/sklep

OLEJ ARGANOWY Z OPUNCJĄ - KREM REGENERUJĄCY SKÓRĘ



100 % NATURALNYCH SKŁADNIKÓW
50 % OLEJU ARGANOWEGO
POJEMNOŚĆ: 30ml


INTENSYWNIE NAWILŻA, REGENERUJE, WYGŁADZA I ZAPOBIEGA POWSTAWANIU ZMARSZCZEK

INGREDIENTS: Argania Sipnosa Kernel Oil, Opuntia Ficus-Indica (Prickly Pear) Water, Butyrospermum Parkii (Shea butter) Fruit, Cocos Nucifera, Cera Alba, Opuntia Ficus-Indica (Prickly Pear) Seed Oil, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin.

 "OLEJ ARGANOWY Z OPUNCJĄ" luksusowy "KREM REGENERUJĄCY SKÓRĘ" zawierający dwa najdroższe na świecie oleje roślinne: olej z opuncji figowej oraz olej arganowy, obydwa uznawane za "eliksir młodości". Dzięki dużemu stężeniu witaminy E (w oleju z opuncji wyższe nawet niż w oleju arganowym) kosmetyk ten wykazuje silne właściwości przeciwzmarszczkowe, poprawia napięcie, koloryt i nawilżenie skóry przesuszonej i odwodnionej, przeciwdziała przedwczesnemu starzeniu się skóry. "OLEJ ARGANOWY Z OPUNCJĄ" doskonale pielęgnuje delikatne okolice oczu i ust, a także szyi i dłoni (miejsca, gdzie objawy starzenia pojawiają się najwcześniej). Przeznaczony dla skóry w każdym wieku. Intensywnie nawilża, regeneruje, wygładza i zapobiega powstawaniu zmarszczek. "KREM REGENERUJĄCY SKÓRĘ" jest idealny do cery dojrzałej, odwodnionej, suchej, ze zmarszczkami, o obniżonej elastyczności, wymagającej regeneracji, łatwo ulegającej podrażnieniom oraz zniszczonej np. działaniem słońca.
"KREM REGENERUJĄCY SKÓRĘ" to stężona forma kosmetyku, szczególnie bogata w organiczne związki czynne, bez barwników i substancji zapachowych ma przyjemną, lekką konsystencję, dzięki czemu łatwo wchłania się w skórę. Sterylne opakowanie z dozownikiem zapewnia nieskażoną czystość produktu przez cały okres użytkowania. Posiada właściwości oraz konsystencję serum.
Stosowanie: systematycznie rano i wieczorem na dokładnie oczyszczoną skórę, delikatnie wmasować, aby pobudzić krążenie i ułatwić wchłanianie substancji aktywnych.








Moja opinia:
krem znajduuje się w bardzo ładnym dla oka opakowaniu o poj 30ml z wygodną w użyciu pompką, dzięki której wydobędziemy odpowiednią dla nas ilość kremu- dla mnie wystarczyła naprawdę minimalna ilość, ponieważ jest bardzo tłusty i nie wchłania się praktycznie u mnie.
Jest bardzo wydajny ale niestety przez opakowanie nie zobaczymy ile nam zostało zawartości.
Krem jest koloru białego o dość przyjemnej konsystencji, dobrze się rozprowadza ale tak jak już wspomniałam u mnie miał okropne problemy z wchłanianiem się.
Jest to krem naturalny, z naturalnych składników, więc skład jest jak najbardziej na plus.
Dobrze nawilżył moją cerę ale poza tym nie zauważyłam jakiś większych, spektakularnych efektów.
Ja raczej do niego nie wrócę, na mojej cerze się nie sprawdził, co oczywiście nie oznacza, że u każdego tak będzie, wiadomo każdy jest inny i potrzebuje czegoś innego. 



Znacie go?? lubicie??


Cena: 45zł

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. u mnie olej arganowy do włosów ok, jako krem do twarzy absolutnie nie

      Usuń
    2. No i ja się pod tym podpisuję :)

      Usuń
  2. Szkoda, że się powoli wchłania :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest to ostatni kosmetyk Argan geoup, który czeka u mnie na zużycie. Jednak nie przepadam za olejem z opuncji więc na razie czeka na dobry czas ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam go, słyszałam o nim raczej dobre rzeczy, ale szkoda, że u Ciebie się nie sprawdził..

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie ta opuncja bardzic ciekawi:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na twarz wolę mieszać argan z innymi olejami.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)