Catrice 64 it's Time For Lovender- lakier do paznokci

Witajcie.
Dzisiaj przerwa z herbatami;)
Dzisiaj chciałabym Wam napisać parę słów o lakierze do paznokci otrzymanym na spotkaniu blogerek w Rybniku ( RELACJA ) od https://www.facebook.com/CatricePolska?ref=ts&fref=ts


Lakiery do paznokci Ultimate Nail mają wykończenie z wysokim połyskiem, perfekcyjne krycie i bardzo dużą wytrzymałość. Wolne od formaldehydu, toluenu i ftalanów.






 Moja opinia: 
Lakier znajduje się w szklanej buteleczce o poj. 10ml.
Pędzelek dość szeroki ale mimo to bardzo łatwo mi się go używa, na dodatek jest na końcu zaokrąglony co myślę, ułatwia używanie.
Krycie lakieru też jest na plus, już 1 warstwa dobrze pokrywa ale ja oczywiście musiałam użyć dwie :) Lakier nie smuży, ładnie się rozprowadza.
Co do wytrzymałości to z tym średnio- u mnie trzeciego dnia zaczął odpryskiwać.
Kolor ładny, stonowany- dla mnie super.



 Znacie lakiery Catrice??

8 komentarzy:

  1. Ładnie wygląda na pazurkach. Jestem własnie w trakcie jego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie się prezentuje ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie lakiery catrice, ale ten kolor jest dla mnie trochę za trupi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie przypadłby mi do gustu ;) Nie miałam chyba jeszcze nigdy lakierów z Catrice ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze lakieru tej firmy, ale kolorek bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)