Neoglandyna ratunek dla naszej cery?

Witajcie.
W końcu za oknem piękna zima, niestety dla naszej skóry dobrze nie sprzyja ale dzisiaj przedstawię Wam w końcu produkt, który może okazać się bardzo przydatny i dobroczynny dla naszej skóry w ten zimowy czas.






Zalecana porcja dzienna: W celu uzupełnienia diety w NNKT najczęściej stosuje się  DZIECI: 2 kapsułki dziennie, DOROŚLI: 4 kapsułki dziennie
Neoglandyna Omega 3-6-9 przeznaczona jest do postepowania dietetycznego w przypadku skóry:
suchej
podrażnionej
łuszczącej się
wspomagająco w:
wyprysku atopowym
trądziku
łuszczycy
Neoglandyna to specjalna kompozycja oleju lnianego i oleju z ogórecznika bogata w nienasycone kwasy tłuszczowe omega 3, 6, 9, w tym GLA dobrane w odpowiednich proporcjach.
Nienasycone kwasy tłuszczowe są ważne dla rozwoju i funkcjonowania całego organizmu a szczególnie skóry.
Niedobory NNKT najczęściej są wywołane częstymi infekcjami, alergią , stresem, złym odżywianiem, dietami eliminacyjnymi, starszym wiekiem.


Moja opinia:
Opakowanie to najpierw kartonik, a następnie plastikowy słoiczek.
Na opakowaniu znajdziemy wszelkie potrzebne nam informacje jak np. skład, sposób użycia itd.
Ja otrzymałam 2 opakowania czyli pełną kurację 2 miesięczną.
Używałam oczywiście zgodnie z zaleceniem czyli 4 kapsułki dziennie.
Jako, że suplementy zazwyczaj nie powodują u mnie praktycznie żadnych zmian, więc i do tego produktu podeszłam z rezerwą;)
Jak może wiecie, moja cera jest bardzo kapryśna, mieszana, przetłuszczająca się, często pojawiają się wypryski i w ogóle nic dobrego:P Stosowałam już wiele różnych produktów i nic nie pomagało.
Czy tu zauważyłam efekty?
Tak. Może nie aż tak jak bym chciała ale skóra stała się bardziej odżywiona, bardziej promienna, a co z wypryskami? Oczywiście nadal wyskakiwały ale znacznie rzadziej, mniej i szybciej znikały :)
Ja jestem zadowolona z działania Neoglandyny









Zima zimą ale moje skóra jest kapryśna cały rok, dlatego kurację na pewno jeszcze powtórzę:)




A tak NEOGLANDYNA była pięknie zapakowana:)
Sam widok, tak pięknie zapakowanej przesyłki bardzo cieszy, widać, że firma bardzo dba o swoich klientów, nawet w tak drobnym szczególe jakim może być zapakowanie produktu.



TYMOFARM 

8 komentarzy:

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)