Nivea, Supreme Touch Kremowy żel pod prysznic z masłem shea i olejkiem z orzechów makadamia z formułą Hydra IQ.

Witajcie Kochani:)

Dzisiaj słów parę o Nivea, Supreme Touch  Kremowy żel pod prysznic z masłem shea i olejkiem z orzechów makadamia z formułą Hydra IQ.


Od producenta:
Pielęgnująca formuła z masłem shea oraz olejkiem z orzechów macadamia rozpieści Twoją skórę, podczas gdy wyjątkowo jedwabista piana rozbudzi Twoje zmysły delikatnym zapachem białej magnolii - przekonaj się jak miękka może być Twoja skóra. Zapewnia uczucie nawilżonej skóry nawet po osuszeniu ręcznikiem. Nawilżająca technologia Hydra IQ, abyś poczuła jak miękka może stać się Twoja skóra.
Produkt przebadany dermatologicznie. ph odpowiednie dla skóry

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine. PEG-7 Glyceryl Co-coate, Parfum, Macadamia Ternifolia, Seed Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Glycerin, Glyceryl Glucoside, Sodium Chloride, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Polyquaternium-7, Citric Acid, PEG-90 Glyceryl Isostearate, PEG-200 Hydrogenated Glyceryl Palmate, Styrene/Acrylates Copolymer, Laureth-2, Sodium Benzoate, Linalool, Citronellol, Limonene, Benzyl Alcohol, Butylphenyl Methylpropional 


cena:
ok 10zł/ 500ml - w promocji ;)

Moja opinia:
Żel koloru białego o dość gęstej konsystencji i bardzo ładnym zapachu:) jest wydajny, dobrze się pieni oraz dobrze myje. Jest delikatny, nie podrażnia, nie wysusza skóry . Odżywia i faktycznie delikatnie nawilża:) ja mam skórę suchą i odczułam efekt nawilżenia:) 

plusy:
  • piękny zapach
  • wydajność
  • dobrze myje
  • cena
  • nie wysusza
  • nawilża
  • dostępność
Minusy:
  • brak !!

Lubię żele Nivea ale ten miałam pierwszy raz ale na pewno do niego wrócę, bo pozostałe powoli mi się nudzą , a ten jest jak najbardziej godny polecenia i lepiej mi odpowiada, niż tamte:))


10 komentarzy:

  1. Bardzo lubię kosmetyki z firmy NIVEA :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że masło shea nie jest na samym końcu składu - dzięki temu żel nie wysusza skóry a nawet trochę ją nawilży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiedziałam o tym:) dziękuję za tak cenną informację:)

      Usuń
  3. Już dawno nie używałam kosmetyków Nivea, może czas to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. lubie NIVEA:)
    pozdrawiam:) http://berenikatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nivea jest fajna :) lubię kosmetyki tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam tego żelu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam tego żelu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ten żel, pieknie pachnie i świetnie nawilża, byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam zele pod prysznic z Nivei:)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)