Mydło Marsylskie KWIAT POMARAŃCZY i ZIELONA HERBATA - od Atelier Natury- recenzja

Witajcie:)
Dzisiaj parę słów o mydełku, które otrzymałam jakiś czas temu w ramach współpracy z Atelier Natury:)




Mydło Marsylskie
KWIAT POMARAŃCZY i ZIELONA HERBATA
Tradycyjna kostka do mycia

Łagodnie myje i świeżo pachnie

Wygodne 100 gramowe mydło francuskie do wrażliwej skóry, o pięknym świeżym zapachu. Wyprodukowane tradycyjnymi metodami we Francji, na bazie oleju palmowego z dodatkiem olejku ze słodkich migdałów.
Dobrze oczyszcza, wytwarza delikatną pianę, skóra po umyciu jest gładka i ładnie pachnie.

Olej palmowy to naturalny kosmetyk polecany dla osób, które chcą długo zachować młody i piękny wygląd. Wytłaczany jest z owocni palmy olejowej. Zawiera liczne kwasy tłuszczowe korzystnie wpływające na skórę oraz witaminę E i A. Bardzo dobrze nawilża i odżywia skórę. Pod jego wpływem skóra się napina i uelastycznia, co powoduje wygładzenie drobnych zmarszczek. Działa na skórę kojąco, ochronnie i przeciwzapalnie.

Olej ze słodkich migdałów zawiera kwas oleinowy, linolowy oraz witaminy:A, B1, B2, B6, D i E. Polecany do skóry suchej, mało elastycznej, podrażnionej, ze skłonnością do zmarszczek. Nadaje się do pielęgnacji wrażliwej skóry dziecka. Zmiękcza, odżywia, wygładza i odmładza skórę, nadając jej ładny wygląd
Olejek nie powoduje alergii, jest delikatny, bez zapachu.

Mydło Marsylskie pomarańczowe nie zawiera żadnych składników pochodzenia zwierzęcego.
Jest łagodne nawet do suchej i wrażliwej skóry.

Wyjatkowo świeżo i owocowo pachnie.

NIE ZAWIERA: PEG, parabenów, konserwantów


Waga: kostka mydła 100 g, zapakowana w folię z etykietą
Kraj pochodzenia: Francja


Cóż więcej można o nim powiedzieć?
Dobrze się pieni, jest wydajne, naturalne i pachnie obłędnie:)

Jak najbardziej Polecam!!!

23 komentarze:

  1. Wybieram się w maju do Francji i w pobliżu mojego hotelu jest fabryka perfum i kosmetyków naturalnych :D
    Już się cieszę na odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mydełka są moją miłością :D Gratuluję współpracy :)
    ______________________________
    Zapraszam na moje pierwsze rozdanie: http://borsuk-testuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie różne mydełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje współpracy, fajne mydełko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie się prezentuje, najważniejsze że jest 'naturalne' :))
    W takim razie obserwuje i licze na wzajemność z Twojej strony :*, pozdrawiam.
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zgadzam sie na obserwacje za obserwacje ale zacznij ok?
    rewanużuje się ale ludzie nie rewanzują się mi://
    ayuna-cha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem ciekawa tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No, no... mydełko prosto z Francji :) Ten zapach mnie intryguje, musi być naprawdę świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli ktoś lubi takie zapachy to jak najbardziej warto:)

      Usuń
  9. Obserwuję,
    Liczę na to samo :)

    www.panitruskaffeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem fajnie to wygląda chciałabym się przekonać jak pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny blog, obserwujemy? ;>
    napisz u mnie --> MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapach mnie bardzo ciekawi :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno pięknie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje mydełka marsylskie czekają na wielkie otwarcie, czuję że się z nimi polubię :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)