Przetestuj krem na blizny i rozstępy Evolet Scar Cream

Hej Kochani.
Znalazłam dla Was kolejny ciekawy konkurs:)

Osoby które chcą otrzymać szansę na PRZETESTOWANIE kremu Evolet Scar Cream zapraszamy do zgłaszania się w komentarzu tego wątku.
Jak powinien wyglądać taki komentarz? (ZASADY)
  • zaloguj się na portalu kosmeland.pl, jeśli nie masz konta, najpierw się zarejestruj 
  • napisz w komentarzu z jakiego powodu chcesz testować Evolet Scar Cream np."Chcę testować Evolet Scar Cream, ponieważ moim utrapieniem są bardzo duże rozstępy po ciąży..."
  • poniżej dodaj swój adres e-mail 
  • dodaj adres BLOGA (jeżeli prowadzisz)
  • mile widziane polubienie kosmelandu na Facebook  (nie jest to warunek)
  • Na komentarze czekamy do poniedziałku 20 stycznia do końca dnia
  • spośród osób, które wpisywały komentarze wybrane zostaną 3, do których wysłany* zostanie krem Evolet Scar Cream (1 szt.)
  • kryterium oceniania to poprawność wpisu (zalogowanie + nick + email + adres bloga (Blogerki) oraz wypowiedź (powód testowania, kreatywność).
  • Z osobami* wybranymi do testowania skontaktujemy się do czwartku 23 stycznia 2014r. poprzez e-mail.




więcej tu:

15 komentarzy:

  1. Chcę testować Evolet Scar Cream, ponieważ mam wstrętną bliznę na brzuchu po operacji wyrostka - chyba każdy wie jak okropnie takowa wygląda :( Plus blizny na łydce po małym wypadku, ciągle widoczne.
    Mój email to - katarzyna_xd@interia.pl
    Adres bloga : Zapraszam na: http://borsuk-testuje.blogspot.com/
    Nick na kosmeland - Borsuuk :) Ich FP też lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny konkurs, ale ja na razie muszę zużyć te wszystkie moje kremy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny konkurs, może wezmę udział:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia wszystkim! :)
    ____________________________
    http://gadzetyprobki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcę testować Evolet Scar Cream, ponieważ mam na twarzy paskudne blizny potrądzikowe. Trądzik dawno zwalczyłam, niestety pozostała mi po nim taka niemiła pamiątka.
    millena90m@gmail.com
    http://kosmetyczneporadym.blogspot.com/
    Nick na kosmeland - Milena M
    lubię jako Milena Mn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgłaszajcie się klikając w link podany wyżej- tam jest więcej szczegółów i ankieta do wypełnienia;) ja nie organizuję konkursu , tylko informuję, że taki jest;)

      Usuń
  6. nie czuję się na siłach aby to testować

    http://Fidanzataa.blogspot.com
    ZAPRASZAM NA KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny konkurs. Nawet się zgłosiłam. :)

    Zapraszam do mnie na bloga o moich darmówkach i zapraszam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia wszystkim życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że jest to najlepszy na rynku produkt o niewygórowanej cenie. Moje blizny miały nieładny, fioletowy odcień i bardzo się rozjaśniły. Zdecydowałam się nie wydawać kupy pieniędzy na zabieg laserowy, tylko wypróbować jeszcze jedno opakowanie, ponieważ z tygodnia na tydzień czuję się coraz pewniejsza siebie :D Co za przypadek, że gdy miałam już umawiać godzinę na zabieg, dostałam go w prezencie od mojej bratowej

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)