9 przesyłek:)- kalendarze, krem Kailas, ulotki, pocztówki, naklejki i inne:))

Witajcie:)

Posty z serii "co znalazłam w skrzynce" miały się pojawiać raz w tygodniu ale z powodu tego, że w tym tygodniu się złożyło, że sporo dostałam taki post pojawi się dzisiaj:)


1. Wygrany kalendarz:) -wygrało go 6 osób- w tym ja:)

2.  Udało mi się również załapać do testowania kremu Kailas- himalajskie zioła (też coś około 10-ciu osób wybierali)

 3. Ulotki:)


4. -kalendarz
- ulotki
- brelok
- naklejka



 5. - pocztówki
-linijka/ zakładka


6. z pewnej akcji
-próbki
- bony rabatowe o wartości 50zł -3szt, i 30zł-1 szt



7. I znowu tampony:P - tego nie zamawiałam


8. Katalog z roślinkami - też nie zamawiałam ale może się przyda- rodzice mają ogródek działkowy, więc może im coś zamówię


9. - smycz
-2 naklejki
- i coś żółtego :P


I to by było na tyle :) ciekawe czy jutro coś przyjdzie, czy teraz będzie dłuższy czas przestój :D

16 komentarzy:

  1. Gratulacje:) Zazdroszczę szczególnie kalendarzy i kremu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie bardzo się spodobał ten 1 kalendarz:) ale drugi się bardziej przydał bo biurkowy i taki właśnie miałam kupić ale już nie muszę już stoi :)

      Usuń
  2. Gratulacje :) Nazbierało się ich trochę. U mnie czwartek zwykle jest dniem pustki, więc jutro na 90% będzie pusto :D
    To z ostatniej paczki to chyba wskaźnik wiatru. można go gdzieś na tej gumce zawiesić i pokazuje kierunek wiatru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie myślałam, że coś z wiatrem związane ;)

      Usuń
  3. gratuluję;) Mój listonosz by się załamał:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki :) też dzisiaj tampony dostałam :d

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne rzeczy :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! :) u mnie było ostatnio kilka przesyłek, muszę się zebrać i napisać o nich też :) ale teraz znowu pustki..
    Męskim okiem blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały blog i wspaniały post! Bardzo mi się tutaj spodobało! :))

    Zachęcam do wzięcia udziału w konkursie, gdzie można wygrać naprawdę rewelacyjne ciuchy ze sklepu Oasap, zupełnie za darmo! Wystarczy zajrzeć do mnie http://ayvinn.blogspot.com/2014/01/oasap-giveaway.html
    Powodzenia kochana! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję :D fajne przesyłki :D u mnie dziś jedna :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo rzeczy do Ciebie przychodzi :O xDDD
    Zapraszam serdecznie:
    natka-natek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)