Gracja Peeling do stóp wygładzający Kokos


Witajcie.
Dzisiaj o pielęgnacji naszych kochanych stóp.


Naturalne drobinki skały wulkanicznej oraz łupin kokosa zawarte w kremie skutecznie wygładzają i złuszczają zrogowaciały naskórek, dodatkowo regenerując i rewitalizując skórę stóp. Peeling rozmasowuje zmęczone całodziennym trudem stopy, poprawia mikrokrążenie, zmniejsza opuchliznę oraz zapobiega tworzeniu się stwardnień i zrogowaceń. Pozostawia skórę perfekcyjnie wypielęgnowaną, miękką i delikatną. Stanowi ważny element regularnej pielęgnacji stóp, doskonale przygotowuje naskórek na przyjęcie pozostałych produktów.







Moja opinia:
Gdy otrzymałam ten produkt na spotkaniu blogerek bardzo się ucieszyłam, kosmetyków do stóp mam mało,a ten dodatkowo jest kokosowy a kokos bardzo lubię, więc byłam zadowolona, że akurat ten kosmetyk dostałam. Ale czy spełnił moje oczekiwania???

Opakowanie to wygodna w użyciu tubka, zamykana na klik i łatwa w użyciu. 
Produkt (peeling) koloru białego, konsystencji kremowej i małymi drobinkami. Przez typowej wielkości otwór wydobywa się odpowiednia dla nas ilość produktu.
Zapach? i tu wielkie rozczarowanie. Skoro kosmetyk ma w nazwie "kokos" od razu kojarzy się z takim zapachem a tu wręcz ani odrobinę nie jest on wyczuwalny, ja nawet wręcz wyczuwam tu jakieś nuty orzeźwiające jakiś owoc cytrusowy czy coś w tym stylu. Nazwa kokos pewnie wzięła się niestety tylko z powodu tych drobinek łupin kokosa, naprawdę wielka szkoda, że nawet odrobiny zapachu kokosa nie posiada:((

Działanie? jest ok. Delikatne ale skuteczne. Ściera delikatnie naskórek przygotowując w ten sposób skórę do dalszych etapów pielęgnacji.
Z działania jestem jak najbardziej zadowolona, jednak brakuje mi pięknego zapachu kokosowego.

Produkt wydajny.


cena: ok 5zł

10 komentarzy:

  1. Chyba nie dla mnie. Mam problem z używaniem kremu do stóp, a co dopiero peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że brak pięknego zapachu kokoska :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę ten produkt na oczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny peeling, szkoda, że nie pachnie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie pachnie kokosem :( To mój ulubiony aromat.

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, ze brak zapachu kokosa :( gdyby nie to, to brałabym go w ciemno! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam od nich krem i jest nawet ok :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślałam nawet o zakupie peelingu do stóp ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że zapach nie jest kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też się zawiodłam na zapachu, zdecydowanie wyczuwalna jest nutka limonki

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)