AA CERA WRAŻLIWA TECHNOLOGIA WIEKU KREM NAWILŻAJĄCO OCHRONNY

Hej.
Muszę przyznać, że kremy do twarzy nie należą do moich ulubionych produktów w pielęgnacji, nie nie dlatego, że żaden mi nie odpowiada, tylko dlatego, że używam bo trzeba, a nie dlatego bo lubię :P
Kremy do twarzy są u mnie zazwyczaj bardzo wydajne i ciężko się wchłaniają..
Jak się sprawdził jeden z kremów AA?
Przeczytajcie koniecznie.



AA Cera Wrażliwa Krem Nawilżająco Ochronny

intensywnie nawilża skórę
zmniejsza nieprzyjemne uczucie pieczenia i dyskomfortu
koi skórę
zmniejsza podrażnienia i zaczerwienienia
odżywia skórę, przywraca jej witalność i nadaje aksamitną miękkość
zwiększa tolerancję skóry na wpływ czynników zewnętrznych
testowany dermatologicznie z udziałem osób z alergicznymi chorobami 
skóry
nie zawiera barwników i parabenów
posiada pH neutralne dla skóry








Moja opinia:
OPAKOWANIE - początkowo jest to kartonik, na którym znajdziemy wszelkie potrzebne informacje, następnie jest plastikowy, zakręcany słoiczek z dodatkowym zabezpieczeniem.
PRODUKT - krem o białym kolorze, bardzo przyjemnej konsystencji (nie jest tłusty za co duży plus u mnie) i delikatnym zapachu (mnie nie przypadł do gustu i na szczęście nie utrzymuje się na skórze), tak mimo iż producent mówi, że krem jest bezzapachowy ja wyczuwam w nim delikatny, nieprzyjemny zapach.
Krem łatwo się rozprowadza, szybko wchłania (duży plus za to) i nie pozostawia na skórze tłustej ani lepkiej warstwy.
Nie podrażnił, nie wysuszał skóry, nie uczulił.
Skóra stała się miękka, milsza w dotyku, odżywiona.
Wydajny:)


cena ok 15zł

Znacie ten krem??

4 komentarze:

  1. Widać, że konsystencja jest bardzo przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kremu AA jeszcze nigdy nie miałam. W zasadzie nawet nie wiem dlaczego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety moja skóra nie przepada za marką AA

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)