Jak zdobyć bezpłatną próbkę COLON C

Witajcie kochani:)

Dzisiaj o tym jak zdobyć bezpłatną próbkę Colon C- dla osób, które są zainteresowane i potrzebuję tego produktu, a jeszcze nie zamawiały:)

Składniki preparatu:
-regulują pracę jelit (Psyllium seed husk)
-regulują rytm wypróżnień (Psyllium seed husk)
-pomagają kontrolować wagę (inulina z cykorii)

COLON C zawiera psyllium seed husk (Plantago ovata), które zwiększając swoją objętość, pobudza ściany jelit do pracy i przyspiesza przesuwanie wypełniającej je masy. W preparacie zastosowano bakterie z rodzaju Lactobacillus i Bifidobacterium najnowszej generacji. Dzięki podwójnemu powlekaniu są one w stanie przetrwać długie przechowywanie i dotrzeć żywe do jelit. Natomiast zawarte w Colon C fruktooligosacharydy pochodzące z cykorii stymulują prawidłową przemianę materii, dzięki czemu sprzyjają odchudzaniu się.

Substancje o działaniu odżywczym i/lub fizjologicznym:
Psyllium seed husk (Plantago ovata), fruktooligosacharydy, Lactobacillus acidophilus, Bifidobacterium lactis.



wystarczy podać swoje dane i czekać:)


4 komentarze:

  1. Nam już dawno to przyszło a potem dzwoniła Pani jakaś i pytała o opinie i czy jestem zainteresowana innymi produktami. A smakowało tak że nie dałam rady

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś już zamawiałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamówiłam jakiś czas temu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dostałam to, ale nie uzywałam nie wiem czemu ;)
    Pozdrawiam i obserwuje .
    Angelika Jaworska

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)