Testuj kapsułki piorące od Vizir

Witajcie Kochani
Przepraszam za nieobecność i brak postów od 2 dni ale ten rok jest po prostu dla mnie jakiś .... nie wiem ktoś chyba jakąś klątwę rzucił :P zaczęło się 1-go stycznia od grypy jelitowej a teraz codziennie coś się niedobrego dzieje.... masakra jakaś... mam dość...


Dzisiaj tylko krótki post o naborze testerów:)




Więcej informacji , ankietę itd znajdziecie tu:

--------------> http://www.trnd.com/pl/projekty/vizir/informacje-o-projekcie <------------


POWODZENIA!!!

4 komentarze:

  1. lovely post!

    sarahrizaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się udało! Pierwszy raz brałam udział w rekrutacji do tego typu projektu i udało się ;) Kapsułki już prawie rozdane, opinie pozbierane. Muszę powiedzieć, że to uzależnia. Mam nadzieję, że kolejne kampanie będą z równie fajnymi produktami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozwiązanie 2w1 (zarówno dla białych i kolorowych ubrań) w kapsułkach piorących Vizir jest wygodne i sprawia, że pranie staje sie łatwe. Opakowanie kapsułek piorących Vizir jest mniejsze i lżejsze od innych proszków i płynów do prania.
    Efekt usuwania plam przy użyciu kapsułek piorących Vizir jest tak dobry, jak przy użyciu proszku do prania.



    Nie musisz już męczyć się odmierzaniem proszku czy płynu do prania. Wrzucasz po prostu kapsułkę piorącą do pralki i gotowe!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)