Nowa współpraca- naturalne-kosmetyki24

Kochani jednak dzisiaj jeszcze jeden post:)
Chciałabym Wam pokazać co otrzymałam w ramach współpracy dzięki uprzejmości Pani Karoliny z http://www.naturalne-kosmetyki24.pl/





Otrzymałam:

-Odmładzająca mgiełka do twarzy Au 100 na bazie złota
- Regenerujący żel do ciała SILOR+B na bazie krzemu organicznego

Pani Karolinie dziękuję za zaufanie i możliwość wypróbowania produktów:)

Więc zabieram się za testowanie:)





Kochani planuję kilka zmian na moim blogu, łącznie z wyglądem itd ale trochę to potrwa bo dopiero się uczę i jeszcze praktycznie nic nie potrafię... ale może kiedyś się uda - w najgorszym wypadku usunę (oczywiście niechcący) cały blog bezpowrotnie:P

A już od  jutra na moim blogu będzie więcej recenzji kosmetyków niż dotychczas:)

Dobrej nocki życzę:)

26 komentarzy:

  1. gratuluję;)
    Ps. ten kawał z boku mnie rozbawił:D

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję :D mi nawet nie odp :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog ;)
    Zapraszam do mnie fashiooonforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki :) zainteresowała mnie ta mgiełka do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Zazdroszczę :) Podobają mi się te rzeczy :)
    Ja na swoje nadal czekam.
    _______________________________________________
    KONKURS: http://gadzetyprobki.blogspot.com/2014/01/konkurs-wygraj-naturalne-kosmetyki.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :) macie jakieś namiary na firmy zajmujące się kosmetykami dla mężczyzn? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłego testowania!:) Czekam na zmianę wyglądu, jestem ciekawa co planujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :)
    http://pandusia5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłego testowania, życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję współpracy :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję :)
    Ja również miałam te kosmetyki, tylko większą ilości, jako pierwsza blogerka współpracująca z Panią Karoliną :> Już ptzetestowane i zrecenzjonowane.
    Milego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Jest Pani Pierwszą Która napisała Recenzje :)

      Usuń
  12. mam ten żel Silor+. Jest świetny!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam Na zakupy do końca Stcznia - 15 na produkty :)

      Usuń
  13. miłego testowania:)

    Pozdrawiam ciepło i obserwuję. Byłoby mi bardzo miło gdybyś zawitała w gronie obserwatorów również u mnie :) ✿✿

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaobserwowałam <3 Miło by mi było gdybyś ,także zaobserwowała mój blog <3 Powodzenia w testowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe produkty, miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam na Walentynkową Promocję na Wszystkie Kremy -20 % do 14 Lutego :)
    Zapraszam na www.naturalne-kosmetyki24.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję Moniu :) ja powracam na mojego bloga :) więc zapraszam jakby co:) trzeba go jakoś ruszyć troszkę bo taki pusty został :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam naturalne kosmetyki. Ciekawa jestem jak sprawdzą się te produkty!

    www.rosee-hirst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)