Zdobycze z ostatniego tygodnia

Witajcie Kochani:)
Dzisiaj pokażę Wam co udało mi się zdobyć w ciągu ostatniego tygodnia- przesyłki itp:)


Na pierwszy rzut pójdzie to:

W czwartek udało mi się jeszcze zdobyć najnowszy numer czasopisma Flesz z dodatkiem- mleczkiem pod prysznic o poj. 250ml (każde) za 2,49zł! kupiłam 2 ponieważ bardzo lubię to mleczko a w takiej cenie grzech było nie kupić :D tego typu pisemek nie lubię, więc nie ukrywam, że kupiłam je tylko ze względu na mleczko:)

Następnie:

Jeszcze w zeszłym roku- dokładnie 31.12. 2013 otrzymałam:
-mnóstwo ulotek
- wizytówki
- teczki na dokumenty
- i inna makulatura :)
Mimo, że sama makulatura przesyłka bardzo mi się podoba:)


I jeszcze jedna przesyłka (z piątku):

Próbka Lenor z portalu everydayme- warto się zarejestrować- co jakiś czas są dostępne nowe różne próbki;)


Trzeba będzie się od poniedziałku zabrać za wysyłanie maili bo pustki w skrzynce mogą mnie niedługo przerazić;)



22 komentarze:

  1. Dzisiaj miałam gazetę Flesz w rękach i nie ukrywam, że promocja z dużym kosmetykiem za 2,49zł jest mega ogromna! Ale ostatecznie ją odłożyłam... Przypomniałam sobie ile mam w domu nowych, jeszcze nie otwartych żeli i płynów :P
    A próbkę z Lenora tez dostałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie własnie zaczęły się kończyć a to mleczko lubię, więc czemu miałabym nie skorzystać z takiej okazji;)

      Usuń
  2. Świetne zdobycze! :)
    Może mogłabyś kliknąć mój fanpage na blogu? :)
    Pozdrawiam. ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałem kupić tę gazetę i... zapomniałem tytułu, a nie chciałem chodzić po sklepach i pytać o pisemko z kosmetykiem :)
    Gratuluję przesyłek :) Właśnie siedzę i wysyłam maile :D Nie mam za dużo czasu teraz więc ograniczam ich ilość. Ale 2 pozytywy przyszły to może i niezapowiedziane jakieś się trafią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupiłam w saloniku prasowym, więc sama sobie ją znalazłam i wzięłam;) oczywiście do kasy i zapłaciłam:)
      a za maile się zabiorę jutro lub w poniedziałek, bo dzisiaj za bardzo nie mam na to czasu:)

      Usuń
  4. gratuluję przesyłek :D
    mi mama zapomniała kupić tej gazety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może jeszcze są gdzieś ;) ja kupiłam w czwartek po południu i jeszcze było kilka:)

      Usuń
  5. ooo faktycznie opłaca się kupić gazetkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje przesyłek:) Ja tylko próbkę Lenora zdobyłam :P

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie w kiosku Flesz tak szybko się rozszedł, że nic już dla mnie nie zostało ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie na szczęście się udało, chociaż myślałam, że nie uda mi się już:) w kioskach nie pytałam nawet tylko od razu poszłam do saloniku prasowego:)

      Usuń
  8. ten "flesz" był na wagę złota u nas :) obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze, mogłabym sprawdzić w sklepie, ale wątpię czy znajdę jeszcze tę gazetkę z mleczkiem :c
    _________________________________________
    http://kosmetyczna-planeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę poszukac tej gazety, ale pewnie już dawno nie ma :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Również kupiłam ten Flesz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Congrats. Nice items and magazine. :)
    fashionhappenss.blogspot.sk

    OdpowiedzUsuń
  13. również kupiłam dwie gazety "Flesz" :)
    jednak zapach nie do końca mi się podoba, ale za taką cene może byc :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję zdobyczy :)
    Również obserwuję [http://mama-ali-i-jej-maly-swiat.blogspot.com/] :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja nie wiedziałam że taki fajny gratis jest w gazecie :(

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zdobycze :)
    Ja też dostałam tą próbkę Lenora :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)