Przesyłka od Tanellis - pachnąca współpraca oraz zaproszenie:)

Dzisiaj otrzymałam przesyłkę w ramach współpracy:)


Otrzymałam perfumy oraz reklamóweczkę:)


Niestety moje zdjęcia są kiepskiej jakości :((

Perfumy posiadają delikatny zapach, który od razu przypadł mi do gustu:))

Firmie dziękuję za zaufanie oraz możliwość wypróbowania produktu:))







Kochani chciałabym Was również zaprosić na blogi bardzo fajnej pary:) Agi i Artura (stankoosa)

Artura pewnie większość z Was zna ale zapraszam do zaglądania, znajdziecie na jego blogu dużo fajnych rzeczy:

zaglądajcie tu: http://www.stankoos.blogspot.com/

oraz blog Agi- blog kulinarny, dopiero początki ale ma duży potencjał:) znajdziecie na nim mnóstwo smakołyków wraz ze zdjęciami i przepisami:

tutaj: http://agaslodziak.blogspot.com/

:)) ZAPRASZAM SERDECZNIE

18 komentarzy:

  1. Gratulacje!
    http://pandusia5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się już wypsikałam tym zapachem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja od razu po otwarciu przesyłki:) spodobał mi się zapach:)

      Usuń
  3. Osz ty ty ryty :) az się zawstydziliśmy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna prosta butelka do tych perfum... Niestety mam problem z kupowaniem perfum, bo mnie głowa boli i robi mi się niedobrze od większości z nich. Dlatego jak już kupuję to najpierw muszę się spryskać nimi w perfumerii, sprawdzić jak reakcja i wtedy ewentualnie kupuję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na szczęście nie mam problemu z perfumami, chyba że są mocne to wtedy od razu je odkładam :) gorzej z kosmetykami np do twarzy- wszystko mnie może "uczulić"

      Usuń
  5. gratuluję współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli są delikatne to też by mi pasowały:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem ciekawa trwałości! gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa współpraca zapraszam do mnie :)
    http://centrumdarmowek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję współpracy :) U mnie przez cały tydzień tylko 1 przesyłka... Marnie to wygląda, ale nie miałem czasu.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)