Mariza- linia SPA granat nawilżające masło do ciała- recenzja

Witajcie:)
Tak jak wczoraj wspomniałam dzisiaj recenzje:)
na pierwszy ogień pójdą recenzje 3 produktów (w osobnych postach) , które otrzymałam dzięki uprzejmości Pani Angeliki .

Kochani jeśli chcecie kupić kosmetyki MARIZA z 30% zniżką zapraszam:
angelika@klubmariza.pl




Nawilżające masło o gęstej konsystencji  doskonale  pielęgnuje Twoje ciało i otula je słodkim aromatem owocu granatu, zapewniając odprężenie i poprawiając nastrój. Bogata formuła preparatu zawiera oliwę z oliwek, olejek ze słodkich migdałów, masło shea, oraz d-pantenol, które zapewniają skórze intensywne i długotrwałe nawilżenie, wzmacniają barierę hydrolipidową naskórka oraz chronią go przed nadmierną utratą wilgoci. Masło działa odżywczo i regenerująco. W wyraźny sposób poprawia kondycję skóry, nadaje jej miękkość i elastyczność.  Skóra staje się gładka, sprężysta o delikatnym, kuszącym słodyczą zapachu.

Pojemność: 200ml
 Opakowanie skromne ale ładne, okrągłe, plastikowe, zakręcane. Wygodne w użyciu.


 Konsystencja jak dla mnie wprost idealna- ani za gęsta, ani za rzadka.  Dobrze się rozprowadza, nie pozostawiając tłustej warstwy, przyjemnie pachnie, dość szybko się wchłania- co myślę jest dużym plusem:) skóra po nim jest gładka i dobrze nawilżona. Wydajne.





skład:


Bardzo polubiłam to masełko, jestem również ciekawa innych , najbardziej chciałabym wypróbować waniliowe i poziomkowe:)

20 komentarzy:

  1. Muszę sobie kupić niedługo jakieś masło do ciała! :)
    KONKURS na blogu dla każdego, nagrodą są naturalne kosmetyki
    http://gadzetyprobki.blogspot.com/2014/01/konkurs-wygraj-naturalne-kosmetyki.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Musi pięknie pachnieć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa zapachu, na pewno jest świetny :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mam to masło ale waniliowe. jest super

    OdpowiedzUsuń
  5. ja znam tylko bronzer i lakier z marizy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. poziomkowe to i ja bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z marizy mam jedynie cienie :) ale kusi kusi...:*

    OdpowiedzUsuń
  8. A Ja jednak bym wybrała ten granat :) Bardzo, bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wydaje się być fajnym produktem :)
    zapraszam do mnie i do obserwacji jeśli Ci się spodoba :*
    http://fashionkludi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda ciekawie :)
    http://pandusia5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy produkt. :)
    Świetnie napisana recenzja, aż miło się czyta!


    Z wielką przyjemnością obserwuję i niecierpliwie czekam na kolejne posty! :D
    Pozdrawiam, Niepoprawny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziekuje za odwiedziny i rowniez obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy produkt :)obserwujemy?http://summerorfulltime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Co do obserwacji to jasne :) Ja już, teraz Twoja kolej :)
    Pozdrawiam :)
    www.themissydi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna rzecz, muszę sobie zakupić :)



    Obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)