Zakupy książkowe:)

Witajcie:)
Tak jak ostatnio Wam wspomniałam w Carrefour była wyprzedaż książek, oczywiście skorzystałam i oprócz tej książki, którą pokazałam w ostatnim poście byłam tam jeszcze raz i dokupiłam 4 :) Było mnóstwo różnych ale strasznie wymieszane a ja nie lubię tak "grzebać" i wybrałam coś takiego:

Oto one:

Za wszystkie 4 zapłaciłam niecałe 30zł :)
Ta na której jest cena 14.99 kosztowała tylko 4.99zł:)
Teraz nic, tylko czytać ;)

Z luźnych postów to na razie tyle, jeszcze będzie o przesyłkach, współpracach ale już od jutra postaram się zabrać za recenzje- trzymajcie kciuki;)

16 komentarzy:

  1. o to nie drogo Moniko,ja tez lubie poczytac nie raz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :D Miałem być blisko księgarni, ale jednak zmieniłem drogę, więc nie kupiłem nic. Ale za kilka dni może się wybiorę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może też się wybiorę bo widać, że warto :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurczę! muszę się koniecznie wybrać !

    http://fredzianke.blogspot.com/ zapraszamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, ja niestety nie lubię czytać:/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w tych koszach ostatnio wygrzebałam różne książeczki z zadaniami dla dziecka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak było bardzo dużo dla dzieci:) niestety właśnie one mi przeszkadzały, bo nie potrzebuję a było wszystko razem:)

      Usuń
  7. no to tani wyszło :) miłego czytania :)

    http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię czytać ale na prawdę jakąś dobrą ksiązkę:)
    ale to muszę mieć ochotę i czas, ale jak na razie tego u mnie brak..

    OdpowiedzUsuń
  9. Milego czytania, ja dopiero po obronie znajdę czas :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na recenzje :)
    http://pandusia5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)