Nefret + na problemy z łysieniem, wypadaniem włosów i łuszczycę - recenzja

Witajcie:)

Jakiś czas temu dzięki uprzejmości firmy Nefret otrzymałam 2 produkty.



Na pierwszy "rzut" pójdzie preparat:


Łysiejesz?
Wypadają Ci włosy?
Cierpisz na łuszczycę?

Wszystkie metody zawiodły?
Nic nie pomaga?
Jest Nefret!
Nowy preparat oparty wyłącznie na naturalnych składnikach. Nie zawiera alkoholu i konserwantów chemicznych. Jest unikalną kompozycją wyciągów ziołowych i witamin. Kompleksowo rozwiązuje problemy z włosami u kobiet i mężczyzn. Zwalcza łuszczycę.

Produkowany w nowoczesnym procesie technologicznym. Zapewnia prawidłową pielęgnację i odżywienie włosów i skóry głowy. Przyśpiesza wzrost włosów. Likwiduje zmiany łuszczycowe i stany zapalne skóry. Przywraca naturalną równowagę i zdrowy wygląd.

Powstał po latach badań prowadzonych przez Jerzego Adamczyka, który w młodości wyłysiał i nigdy się z tym nie pogodził. Po 20 latach bezustannych poszukiwań odzyskał włosy dzięki samodzielnie opracowanej recepturze.

Skuteczność preparatu Nefret została potwierdzona w testach klinicznych przeprowadzonych na setkach osób. Dowiodły one, że nawet po wielu latach od wypadnięcia odrastają włosy.

Moja opinia:
Może zacznę od tego, że na szczęście nie mam łuszczycy (a ten produkt jest szczególnie przeciw łuszczycy), używałam go bardziej na wzmocnienie swoich niesfornych, i bardzo wypadających włosów.
Produkt w składzie ma między innymi pokrzywę, bratka i skrzyp polny więc jedne z najważniejszych substancji potrzebnych do wzmocnienia i pobudzenia włosów.

Opakowanie zawiera:

  • butelkę z preparatem (poj.125ml)
  • atomizer
  • czepek foliowy
  • ulotkę/ instrukcję
Sposób użycia:
za pomocą atomizera należy nanieść preparat na skórę głowy, tak by zmoczyć skórę a nie tylko włosy (ogólnie ok 20-30 psiknięć). Preparat należy przechowywać w lodówce. Po każdym psiknięciu należy wmasować preparat w skórę. Można stosować na suche lub na mokre włosy (ja stosowałam na mokre).
Zabieg należy wykonywać codziennie. Ja stosowałam go ok miesiąca czasu.
Po ok 2 tygodniach, może nawet trochę krócej zauważyłam, że włosy są mocniejsze, mniej wypadają. Teraz widzę również, że są bardziej gładkie, nie puszą się tak jak przed "kuracją", nadal trochę wypadają ale to pewnie wina tego, że jeszcze całkiem niedawno brałam dużo leków, antybiotyków, do tego dochodziły narkozy (musieli mnie uśpić by zrobić operacje:P ) itd ale myślę, że gdybym dłużej stosowała ten preparat byłoby z moimi włosami jeszcze lepiej niż po niecałym miesiącu stosowania:) zresztą nawet w ulotce jest napisane, że zazwyczaj po miesiącu są widoczne efekty ale w niektórych przypadkach potrzeba nawet 2-3 miesięcy (w moim pewnie 3 ;) ).

Także jak najbardziej polecam ten preparat:)) sama chętnie go kupię bo warto:)



18 komentarzy:

  1. Ja czekam właśnie na paczuszke z tej firmy..

    OdpowiedzUsuń
  2. mój tata testuje ten produkt ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja testowałam na / przeciw wypadaniu włosów:) strasznie mi wypadały

      Usuń
  3. Ja dałam mamie. :) Ale bardzo szybko wydałaś tą recenzję, w sumie nawet nie wiadomo czy się sprawdził u Ciebie :P
    _________________________________
    http://gadzetyprobki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po miesiącu stosowania i zużyciu całej buteleczki to jest szybko?? poza tym napisałam, że się sprawdził, czytaj ze zrozumieniem:P

      Usuń
    2. Sorrki :P Myślałam, że dostałaś go wtedy kiedy ja. Wydawało mi się, że jakoś tak gdzieś pisałaś. Może to ja coś mieszam w takim razie. :)

      Usuń
    3. Ja nawiązałam z nimi współpracę jako jedna z pierwszych (jak nie pierwsza) osób, zobaczyłaś to na moim blogu i wtedy Ty i inne osoby zaczęły do nich pisać i nawiązywać współprace...

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. też jestem zaskoczona (pozytywnie) bo wcześniej nic mi nie pomagało:)

      Usuń
  5. ja właśnie niedawno rozpoczęłam kurację ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja obecnie skończyłam ale myślę, że kiedyś wrócę do niej jak zaczną się znowu tego typu problemy:)

      Usuń
  6. I have an intense hairfall too i guess this would be great to test.

    Join my giveaway here: Blossoming Wallflower

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie mam takich problemów, ale dobrze wiedzieć że taki produkt istnieje i działa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Włosy wypadają mi garściami :/ ciekawe jakby się u mnie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie Nefret+ bardzo się sprawdził! Miałam problem z wypadaniem włosów - po chorobie miałam bardzo osłabiony organizm. Włosy tez ucierpiały. A preparat Nefret bardzo pomógł. Poza tym ja lubię naturalne, ziołowe kosmetyki. Ufam im bardziej niż syntetycznym.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)