Maska Argan Smooth Creightons

Witajcie.

Dzisiaj do tego duetu przedstawię maskę do włosów:)









Moja opinia:
Maska znajduje się w wygodnej w użyciu tubie, praktycznie wyglądającej tak jak szampon i odżywka, tyle że nieco mniejszej bo o poj 150ml, oczywiście również zamykanej na klik.
Maska jest koloru białego i dość gęsta. Pachnie podobnie do dwóch swoich kompanów, czyli bardzo przyjemnie, a zapach zostaje z nami na dłużej z czego się bardzo cieszę.
Produkt łatwo się rozprowadza na włosach.
Jest dość wydajny (ja używam go ok 2 miesiące). 
Jakie efekty?
Włosy miękkie, łatwiej się rozczesują, nawilżone, nie puszą się, maska również nie spowodowała obciążenia włosów. 

Ja jestem bardzo zadowolona. 
Produkt akurat zakupiłam przy okazji bycia w innym mieście i niedaleko Hebe ale mam nadzieję, że produkty te pojawią się również i w "moim" Rossmannie bo na razie ich niestety tam nie widziałam, chociaż wiem, że w większości Rossmannów są:)




cena ok 19zł

A tu całe trio do zadań specjalnych, na które się na pewno jeszcze skuszę :)


Kosmetyki marki Creightons można kupić w wybranych drogeriach Hebe i Rossmann.

10 komentarzy:

  1. Muszę ich poznać. Coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa maska. Niby nie mam problemów z obciążaniem włosów i ich przetłuszczaniem, ale puszą się i ciężko utrzymać je w ryzach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam je w hebe, nawet zastanawiałam się nad kupnem, ale wygrał gosh z olejkiem kokosowym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na razie nie kupuję produktów do pielęgnacji włosów, ale jak spotkam te produkty to na pewno kupię :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam, nie rzuciło mi się w oczy w rosie, a stałam dość długo przy tych półkach ostatnio ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest rewelacyjna,raz udało mi się ją kupić w rossmannie później ją wycofali i niestety w hebe też jej nie mają😱😭

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)