Argan Oil Revitalise Cares Protect kuracja odnawiająca na noc z olejkiem arganowym

Hej.
Dzisiaj również o pielęgnacji twarzy ale tym razem coś na noc ;)











Moja opinia:
Szukałam, szukałam ale nigdzie nie znalazłam konkretnych informacji o tym produkcie...
Opakowanie- kartonik, a następnie buteleczka z ciemnego szkła, zakręcana z wygodną w użyciu pipetką.
Co mnie zaskoczyło? to głównie piękny, delikatny i bardzo przyjemny dla nosa zapach, kolor oraz to, że produkt nie jest tłusty (tak mi się zazwyczaj kojarzą różnego rodzaju sera, tym bardziej jeśli mają w nazwie "oil" :P ). 
Serum łatwo się rozprowadza i co dla mnie najważniejsze szybko się wchłania, nie pozostawiając tłustej ani lepkiej warstwy.
Niestety jest mało wydajne- wystarczyło mi na niecałe 2 miesiące regularnego stosowania.
Dobrze odżywia skórę. Skóra jest gładsza i milsza w dotyku.



skład:


cena ok 10zł/ 30ml


11 komentarzy:

  1. Nigdzie nie spotkałam sie jeszcze z tym serum ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda fajnie, przypomina mi opakowanie Estee Lauder :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię taką formę aplikacji kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie ma konkretniejszych informacji związanych z tym produktem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego produktu nie znam ale stosowałam już inne kuracje arganowe i byłam zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam kiedyś te serum i pamiętam byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A skąd je masz i co ma w składzie? Szukam czegoś na noc i chętnie właśnie z olejem arganowym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dostałam na spotkaniu blogerek od oladi.pl, skład jest na ostatnim zdjęciu- kliknij a będzie wyraźniejsze i większe ;)

      Usuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)