Skuteczne na migreny? Eteryczny Olejek miętowy oraz grejpfrutowy Optima Plus

Witajcie:)
Pozostając w temacie zapachowym, o olejkach eterycznych słów kilka;)
Bardzo lubię olejki, używam ich głównie do aromatyzacji powietrza ale też zgodnie z ich przeznaczeniem czy z aktualnie panującym nastrojem ;)
Posiadam kilka ulubionych olejków jak np pomarańczowy czy nektarynka ale lubię też wypróbować od czasu do czasu coś nowego, dlatego skusiłam się m. in. na miętowy:)


Olejek miętowy

DZIAŁANIE
Przeciwbakteryjne i przeciwwirusowe, pobudzające
KIEDY STOSOWAĆ
dla złagodzenia odczuwania objawów migreny i bólów głowy
pomocniczo przy przeziębieniach i grypie
w stanach apatii i umysłowego zmęczenia
przy podrażnieniach i stanach zapalnych skóry
JAK STOSOWAĆ OLEJKI ETERYCZNE

Do kąpieli – 3-6 kropli do wanny napełnionej ciepłą wodą

Do masażu – 2 krople olejku eterycznego na łyżkę olejku do masażu

Do aromatyzacji pomieszczeń – przez nawilżacze i rozpylacze (5 kropli na 1 litr wody)

Produkt do użytku zewnętrznego!




DZIAŁANIE
Tonizujące, pobudzające, przeciwbólowe 
KIEDY STOSOWAĆ
w stresie i stanach napięcia nerwowego
dla złagodzenia odczuwania bólu
JAK STOSOWAĆ OLEJKI ETERYCZNE
Do kąpieli – 3-6 kropli do wanny napełnionej ciepłą wodą
Do masażu – 2 krople olejku eterycznego na łyżkę olejku do masażu
Do aromatyzacji pomieszczeń – przez nawilżacze i rozpylacze (5 kropli na 1 litr wody)
Produkt do użytku zewnętrznego!


Moja opinia:
Jak już kiedyś wspominałam bardzo lubię olejki eteryczne, mam ich w domu co najmniej kilka w różnych wariantach zapachowych.
Niedawno miałam okazję wybrać sobie 2 do testów, a jako że od dawna myślałam nad olejkiem miętowym (głównie ze względu na jego właściwości) od razu wybór padł na niego, drugi czyli grejpfrutowy wybrałam głównie dla zapachu:)
Jak się sprawdziły?

Olejek grejpfrutowy - używałam głównie do aromatyzacji powietrza. Zapach jest dla mnie bardzo przyjemny, dość intensywny ale nie drażniący. Zapach równomiernie roznosi się po pokoju dając nam uczucie orzeźwienia, a jednocześnie odprężenia. 
Polubiłam go zarówno za zapach, jak i działanie.


Olejek miętowy- ten używałam "aż" na 3 różne sposoby czyli do aromaterapii, kąpieli, jak również przeciwbólowo na migreny. 
 Jest to bardzo aromatyczny olejek o intensywnym zapachu i jeśli ktoś nie przepada za intensywnym zapachem mięty, musi po prostu używać go w bardzo małej ilości. Dość długo utrzymuje się w pomieszczeniach, fajnie odpręża i relaksuje.
Czy pomaga na migreny? Mnie TAK:)) Może nie całkowicie ale jednak przynosi ulgę. Gdy czułam, że pojawia się u mnie ten okropny ból głowy dosłownie kilka kropelek olejku wcierałam w skronie, po chwili czułam w tym miejscu chłód oraz co najważniejsze ból częściowo ustąpił, dając ukojenie i odprężenie.
Właśnie głównym powodem było wypróbowanie tego olejku na migreny, wypróbowałam i się nie zawiodłam, chociaż mówiąc szczerze podchodziłam do tego z rezerwą, bo jak wiadomo na prawdziwe migreny mało co pomaga, a tu taka miła niespodzianka :)



6 komentarzy:

  1. Olejki z Optimy jedne z najlepszych, oba kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, nigdy nie używałam olejków eterycznych :) Nie wiedziałam, że mają taką moc ;o

    OdpowiedzUsuń
  3. To produkt idealny dla mnie na dzisiejsze popołudnie. Okropnie boli mnie głowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z nieba mi spadłaś, migrenę mam niezwykle często.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też jestem zadowolona z działania mojej wersji olejków :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)