Piramidki POPCROP


Hej.
Dzisiaj oderwanie od spraw kosmetycznych ale już niebawem wracam znowu z recenzjami kosmetyków (niech tylko zdrowie pozwoli) ;)
Ostatnio w poście z nowościami pokazywałam Wam m.in. zdrowe przekąski, dzisiaj w końcu parę słów o nich.



CZYM SĄ PIRAMIDKI

Jest to wyrób w 100% naturalny, powstały metodą ekstruzji, dzięki czemu , nie stosując dodatku tłuszczu, zachowujemy dobrodziejstwo całych ziaren.

Obecność licznych witamin i mikroelementów pomaga w prawidłowym funkcjonowaniu całego organizmu. Zawierają węglowodany złożone, będące podstawowym źródłem energii, niezbędnej do aktywności fizycznej i umysłowej.

Wysoka zawartość błonnika pokarmowego sprzyja poprawnej pracy układu trawiennego, oczyszczając jelita z toksyn i pomagając w utrzymaniu zdrowej sylwetki.



Moja opinia:
Lubicie zdrowe przekąski? ja przyznaję, że jakoś do niedawna rzadko sięgałam po tego typu produkty ale od jakiegoś czasu nie przepadam za słodyczami, tym bardziej w taką pogodę czy podczas podróży.
Piramidki znajdują się w dość poręcznych opakowaniach, więc możemy je zawsze ze sobą zabrać. Świetnie nadają się również do zabrania w podróż, gdy dopadnie nas głód taka zdrowa i smaczna przekąska jest jak najbardziej przydatna (wiem, sprawdziłam to na sobie).
Piramidki są lekko słonawe i praktycznie niewiele się różnią od siebie poszczególne smaki.
Mnie osobiście wszystkie smakowały, może najmniej kukurydziane, ponieważ ogólnie nie przepadam za tym smakiem ale jak to mówią każdy ma inny gust, więc komuś innemu te akurat mogą smakować najbardziej.










8 komentarzy:

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)