Denko marzec 2017 i kilku ulubieńców :)


Witajcie.
Czas na nieco spóźnione denko marca, tym razem udało mi się zużyć sporo produktów z czego się bardzo cieszę :)






1. eveline tusz do rzęs- mój ulubieniec:) miałam go bardzo długo, używałam tylko jego, na pewno 
KUPIĘ PONOWNIE

2. Pomadka Olive- bardzo fajnie się sprawdziła.

3. Vis Plantis Żel micelarny 3 w 1 bławatek + pantenol- kolejny ulubieniec
recenzja

4. KOBO cień do powiek- kolejny ulubieniec <3 służył mi bardzo długo, aż w końcu przyszedł jego koniec ale na pewno KUPIĘ PONOWNIE

5. Avon Luxe Puder prasowany- również służył mi bardzo długo, dobrze matuje, po prostu kolejny ulubieniec:)


6. BingoSpa maska do włosów proteiny mleczne i elastyna
Recenzja

7. Delia Cameleo szampon keratynowy do włosów zniszczonych
Recenzja

8. Szamponetka palette- używam czasem gdy trzeba na już poprawić kolor włosów a raczej zafarbować szybko odrosty :P 

9. SAHARACACTUS - NATURALNY OLEJEK PRZECIW WYPADANIU WŁOSÓW Z 6 OLEJÓW ROŚLINNYCH
Recenzja 



10. A-Derma Original Care odżywczy żel pod prysznic
Recenzja
http://swiatdzikuski26.blogspot.com/2017/03/a-derma-original-care-odzywczy-zel-pod.html

11. Avon płyn do higieny intymnej- lubię te płyny, często używam różnych wariantów:)

12. Pielęgnujący Balsam pod prysznic Masło Arganowe LPM
Recenzja
http://swiatdzikuski26.blogspot.com/2016/09/pielegnujacy-balsam-pod-prysznic-maso.html

13. Neutral mleczko do ciała- nawilżał dość dobrze ale ten okropny zapach jest dla mnie do wytrzymania.
NIGDY WIĘCEJ



14. INDIGO Home Spa INDIGOLICIOUS BALSAM DO CIAŁA 
Recenzja

15. BingoSpa sól - całkiem fajna ;)

16. Avon krem do biustu- strasznie mieszane uczucia mam, konsystencja ok, wchłaniał się dobrze ale nie za bardzo widziałam jakiekolwiek efekty. 
Raczej NIE KUPIĘ PONOWNIE


17. Avon krem do rąk- całkiem fajny ale jest tyle innych wariantów, że wolę wypróbować inne;)

18. Inell- patyczki kosmetyczne- całkiem w porządku;)

19. cleanic- bardzo lubię te chusteczki nawilżane, zresztą wczoraj mogliście zobaczyć uzupełnione ich zapasy u mnie;)

20. AA chusteczki do higieny intymnej - bardzo lubię :)


Próbeczki.. ciekawa jestem tego kremu pod oczy Aqua Pi Cosmetics (te niebieskie opakowania).

Znacie któreś z tych kosmetyków??

9 komentarzy:

  1. Z Vis Plantis uwielbiam serum ślimakowe i aktywator wzrostu włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam balsam indigo i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam puder z Avonu, ale jakoś jeszcze z niego nie korzystałam. Za dużo tych produktów i potem o niektórych się zapomina :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo tego, a ja nic z tego nie mialam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bardzo lubię tusze z Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)