Zalando kampania z trnd


Hej.
Jakiś czas temu po raz drugi dostałam się do projektu Zalando na platformie trnd.
Pierwszy raz opisuję tu




Na co zdecydowałam się tym razem?
Wybór był bardzo ciężki, na Zalando jest duży wybór różnych produktów a ja tym razem nie miałam żadnych sprecyzowanych planów zakupowych, wiedziałam tylko, że nie chcę butów ani torebki..
Myślałam nad bluzką (niestety nie znalazłam nic konkretnego w moim typie). Myślałam też ewentualnie nad sukienką, już nawet spodobały mi się chyba ze 3 (jedna już praktycznie była w koszyku  :P ale w sumie po co, skoro nie chodzę w sukienkach? wiem, może czas to zmienić ale jednak się nie zdecydowałam..



Wybór w końcu padł na spodenki do spania oraz na koszulkę na co dzień.


zdjęcia ze strony zalando


Jeśli ktoś jeszcze chciałby bon rabatowy 20% do Zalando, piszcie :)


8 komentarzy:

  1. Też brałam udział w tej kampanii, ale musiałam zwrócić za dużą sukienkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne rzeczy wybrałaś :) Ja skusiłam się na bluzkę oraz wiosenny szal :) Nad wybraną przez Ciebie bluzką się zastanawiałam, ale ostatecznie wybór padł na inną :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zamówienie. Ja brałam butki i dobre je miałam.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)