ANTYBAKTERYJNY TONIK DO TWARZY Z SOLĄ EPSOM SOFIE

Hej.
Dzisiaj o pewnym toniku ;)


Antybakteryjny tonik do twarzy z solą Epsom oliwą magnezową i olejkiem lemongrasowym. Sól Epsom odtruwa, oczyszcza, odmładza, działa antybakteryjnie i antyłojotokowo. Oliwa magnezowa ma działanie przeciwzapalne i antyseptyczne. Przyspiesza gojenie, zmniejsza wypryski i stany zapalne skóry. Olejek lemongrasowy działa na skórę odkażająco i bakteriobójczo. Dzięki dużej zawartości tych składników, tonik pomaga zlikwidować zmiany trądzikowe i zapobiega powstawaniu nowych, zamyka rozszerzone pory, przywraca skórze naturalne pH i zapewnia jej zdrowy wygląd.

Działanie:
– antybakteryjne
– oczyszczające
– przeciwzapalne

Składniki aktywne:
– sól Epsom
– olej lemongrasowy
– oliwa magnezowa

Pojemność: 250 ml






Moa opinia:
Tonik znajduje się w wygodnej buteleczce, na której znajdziemy wszelkie potrzebne informacje.
Buteleczka przed pierwszym użyciem posiada dodatkowe zabezpieczenie, dzięki któremu mamy pewność, że produkt jest nowy i nikt go przed nami nie używał.

Jak się sprawdził tonik?
Używałam go regularnie coś ok 2 miesiące. Niestety dla mojej wrażliwej cery był chyba za mocny? czasem po prostu czułam na skórze delikatne pieczenie, nie zawsze ale z początku dość często, pod koniec już nie było na szczęście tego problemu. Widocznie skóra się przyzwyczaiła i dobrze.
Skóra stała się ładniejsza, mniej się przetłuszczała, pory jakby zmniejszone. 

Nie wiem czemu ale jak możecie zauważyć nalepki na opakowaniu zaczęły się odklejać, a obok otworu przez który wydobywa się tonik, produkt zaczął się krystalizować.. oczywiście przechowywałam go odpowiednio.. 
No ale nic, najważniejsze, że mojej skórze pomógł, mimo iż na początku po kilku użyciach byłam skłonna z niego zrezygnować ale nie żałuję, że dałam mu szansę:)



4 komentarze:

  1. nie znam marki, produkt mnie nie kusi, ale dobrze, że Tobie się sprawdził
    pieczenia bym nie zniosła*

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi zachęcająco, zwłaszcza że zmniejsza przetłuszczanie skóry ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z moją mega wrażliwą cerą jednak nie dałam rady go używać ;) Ale przekazałam przyjaciółce i była zadowolona. A naklejka tak samo mi się odkleiła i sól też mi się wykrastylizowała ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)