Denko 09 2019


Hej.
Czas na spóźnione denko września.
Mało byłam w tym miesiącu w miejscu zamieszkania, więc mało zużyłam ale za to ubyło trochę próbek :)
Zapraszam.


1. Venus żel do golenia- bardzo dobrze się sprawdził.
Kupię ponownie.

2. Ducray  pod prysznic- dobrze spełnia swoją rolę, jest wydajny.

3. BasicLab żel pod prysznic dla całej rodziny.
O tym żelu napiszę już niedługo, więc czekajcie cierpliwie :)




4. Pallete szampon koloryzujący do 26myć- dla mnie bomba, nie śmierdzi, łatwo się rozprowadza, bardzo dobrze pokrywa siwe włosy, trochę mało wydajny ale to chyba jedyny minus.
Kupię go ponownie.


5. Maseczki 7th heaven - o nich i kilku innych rowniez niedługo na moim blogu:) zapraszam


6,7 Aqua cosmetics (próbki po 70 ml), płyn wielofunkcyjny oraz szampon do włosów (towarzyszyły mi podczas delegacji) o wodzie ciężko mi coś powiedzieć, natomiast jeśli chodzi o szampon, to chętnie bym wyprobowała pełnowartościowy produkt.


Trochę próbek zużytych podczas delegacji :)


I na koniec moje jedno z ulubionych mydełek Alterra wersja lawendowa :)



8 komentarzy:

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)