Żel micelarny 3 w 1 bławatek + pantenol Vis Plantis


Hej:)
Ja nadal chora ale już na szczęście jest odrobinę lepiej;)

Oczyszczanie twarzy jest bardzo ważne, o tym chyba nikomu nie muszę mówić. Jak skutecznie oczyścić ją z makijażu? Są mleczka, płyny micelarne i wiele innych produktów, jakiś czas temu spotkałam się po raz pierwszy z żelem micelarnym, jak się sprawdził?


Żel micelarny z ekstraktem z bławatka i pantenolem 
Bezzapachowy, delikatny, odświeżający żel do demakijażu. Nie wysusza. Nie wymaga zmywania. Nawilża, łagodzi, oczyszcza, bez naruszania równowagi bariery ochronnej skóry. Polecany dla osób noszących szkła kontaktowe.





Moja opinia:
Tak jak już wspomniałam z żelem micelarnym spotkałam się pierwszy raz, więc byłam ciekawa co to za produkt, a przede wszystkim jak się sprawdzi.
Produkt znajdziemy w poręcznym opakowaniu, na którym znajdziemy wszelkie przydatne informacje. Etykietka jest przyjemna dla oka a buteleczka bezbarwna, dzięki czemu możemy kontrolować ilość pozostałej zawartości.
Osoby, które mnie znają wiedzą, że nie "szaleję" z makijażem ale lubię podkreślić delikatnie oko i oczywiście rzęsy, a wiadomo, że tusz do rzęs zazwyczaj nie zmywa się łatwo.
Jak się sprawdził ten żel?
Żel jest delikatny a jednocześnie bardzo skutecznie oczyszcza, do tego jest wydajny, nie trzeba go dużo, by dobrze usunąć makijaż. Co również bardzo ważne, to to, że nie podrażnił ani nie uczulił.
Ja jestem bardzo zadowolona z niego i na pewno kiedyś (jak tylko zminimalizuję swoje zapasy) kupię, już go nawet wpisałam na listę zakupową na przyszłość by nie zapomnieć ;)



cena ok 10zł

7 komentarzy:

  1. Ja jeszcze żelu nie miałam ! Więc jak polecasz to chetnie wypróbuję jak wykończę zapasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię ich produkty, są po prostu przyjemne i współgrają dobrze z moją skórą ;D Tego produktu jeszcze nie miałam, ale z chęcią przetestuję w przyszłości

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze wiedzieć o jego dobrym działaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie i mojej siostry powodował na twarzy dziwne, niezbyt przyjemne gorąco, dlatego na razie do niego nie wróciłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Noszę szkła, więc muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że działa, można się za nim rozejrzeć, mała zgrabna butelka, fajna :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)