Denko luty 2017


Witajcie.
Pora na spóźnione denko z lutego, skromne tym razem ale najważniejsze, że na plus ;)



1. PEELING-MASKA DO TWARZY Iles Du Vent
Recenzja

2.Eva Natura Siła Ziół Krem Pod Oczy I Na Powieki
Recenzja






3. BEAUTE MARRAKECH - NATURALNA ODŻYWKA KERATYNOWA przywracająca włosom równowagę
Recenzja

4. Palette szamponetka- ok jeśli musimy poprawić kolor włosów na szybko ;) własnie w takich awaryjnych sytuacjach używam takich szamponetek.

5. A tutaj już farba na "dłużej" niż szamponetka ogólnie jestem zadowolona z tej farby, zresztą to nie pierwsza moja i pewnie nie ostatnia z tej firmy i serii;)



6. Eveline, Argan Oil, Argan + Olive, Kremowe mleczko nawilżająco - odżywcze
Recenzja

7. Kolagenowa śmietanka pod prysznic BingoSpa
Recenzja


8,9  Kawowe peelingi Body Boom- krótka recenzja niebawem.


Marzec zapowiada się bardziej obfitująco w zużycia ;)

9 komentarzy:

  1. Znam tylko produkt bingospa ... ale na peelingi bodyboom mam chrapkę :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z niecierpliwością czekam na recenzje z peelingów :) mimo, że słyszałam o nich same superlatywy to i tak z chęcią przeczytam kolejną recenzję ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też w marcu powinno wpaść więcej produktów niż w lutym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam krem marki Ileś du Vent i nie mogę go wykończyć z powodu zapachu, jest strasznie odrzucający.
    Bardzo lubie markę bingospa.
    Całkiem fajne denko

    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  5. Iles Du Vent - uwielbiam ich produkty, są świetne :D Fajne denko

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak jak i Ty jestem zadowolona z farb firmy Palette, mimo jej niechlubnych opinii na moich włosach spisuje się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. peeling -maska do twarzy miałam i byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śmietankę pod prysznic chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)