Skoncentrowany krem do rąk PREP 75ml -Facetaria - recenzja

Witajcie:)
Kolejnym produktem od Facetaria jest krem do rąk dla mężczyzn Skoncentrowany krem do rąk PREP 75ml

Oczywiście testował go mój W.

Od Producenta:
Skoncentrowany krem do rąk PREP 75ml

Krem do rąk Prep to bardzo popularny kosmetyk do dłoni i paznokci we Włoszech. Tam stosują go całe rodziny. Tajemnicą popularności tego produktu jest to, że jest bardzo skuteczny w odżywianiu suchej i popękanej skóry dłoni, a przy tym niezwykle wydajny. Skoncentrowana formuła sprawia, że tubka kosmetyku wystarcza na bardzo długo.

Krem został przetestowany dermatologicznie i jest przeznaczony do codziennego użytku dla każdego rodzaju skóry i o każdej porze roku. Dużą skuteczność osiąga stosowany na suchą i popękaną skórę. Czyni ją wówczas bardziej nawilżoną, miękką i elastyczną. Znikają zaczerwienienia i podrażnienia, a sam krem oprócz skóry wzmacnia również paznokcie.

Skład: Formuła kremu nie jest tłusta i szybko się wchłania. Skład opiera się na glicerynie, keratynie i witaminie E.

Opakowanie: Tubka 75 ml - idealna w podróży

ISTOTNE INFORMACJE DODATKOWE: Ze swoim łatwo rozpoznawalnym opakowaniem retro, PREP jest kultową włoską marką, choć historycznie wywodzi się ze Stanów Zjednoczonych, a jej początek sięga 1860 roku. Kosmetyki PREP zawierają unikalną formułę olejków eterycznych i składników naturalnych specjalnie dobranych, aby działały kojąco, chłodząco i kondycjonująco na skórę.

Kupić go można tu:

Cena: 13,99zł


Opakowanie to typowa jak dla kremów do rąk tubka (poj. 75ml). Wygodna w użyciu, poręczna.

Skład:


Posiada zamykanie typu "klik".

Krem o konsystencji dość gęstej, o delikatnym miłym zapachu. Po posmarowaniu pozostawia delikatną białą powłokę na skórze, która się szybko wchłania.

Krem bardzo dobrze nawilża, dobrze się również sprawdza na bardzo popękane, suche dłonie. Nawilża, skóra staje się gładsza i miła w dotyku. Jest wydajny.

Myślę, że warto by Panowie zaopatrzyli się w ten krem (Panie mogą kupić swoim połówkom np na prezent) :)




12 komentarzy:

  1. Hmm coś fajnego może być :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wypróbować można ;) ja nie testowałam go ale osoba testująca mówi, że warto:)

      Usuń
  2. Mój M. używam ten sam co ja, czyli zależnie jaki kupię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam podobny z Neutrogeny :) Może nawet dodam recenzję bo sprawuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może faktycznie warto sprezentować mężowi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tez chyba kupie , jak mówisz że dobry a ręce suche :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie widziałam go w żadnym sklepie, nie znam marki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mojemu raczej to nie potrzebne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Suchą skórę na dłoniach mam bardzo często. Czasem przydałby się taki krem

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)