Facetaria- grzebienie- recenzja

Witajcie:)
Dzisiaj przyszedł czas na recenzję 2 produktów otrzymanych od http://facetaria.pl/ .
Rzeczy te- jak i te, które opiszę w innym poście właściwie otrzymał mój W. ale te dzisiejsze będą z moją opinią, ponieważ on nie używa tego typu rzeczy, a mnie się jak najbardziej przydały;)

Troszkę o Facetaria:)
Sklep Facetaria.pl prowadzi internetową sprzedaż męskich kosmetyków, męskiej bielizny oraz akcesoriów i przyborów codziennego użytku. Nasza oferta obejmuje wyłącznie oryginalne produkty wysokiej jakości potwierdzonej gwarancją producenta, których jesteśmy bezpośrednim importerem oraz nabywane bezpośrednio od producentów lub ich autoryzowanych dystrybutorów. Zapewniamy profesjonalną obsługę i wygodną nawigację naszego e-sklepu zaprojektowaną na podstawie męskich oczekiwań w zakresie zakupu rzeczy osobistego użytku.


A oto to, o czym dzisiaj napiszę:) :


http://facetaria.pl/titania-duzy-grzebien-afrocomb-do-stylizacji-18052-titania-niemcy-p-1659.html

Grzebień TITANIA 1805/2 AFRO serii PROFESSIONAL HAIRCARE polecany do stylizacji
Cechy produktu:

Posiada zęby o rozstawie od 38 mm. Zęby są znacznie grubsze u podstawy i zwężają się ku końcowi, co znacznie ułatwia układanie włosów. 
Grzebień z szeroko rozstawionymi zębami doskonale nadaje się do stylizacji mokrych, a także gęstych lub kręconych włosów.
.


http://facetaria.pl/titania-grzebien-streaking-do-stylizacji-pasemek-18136-titania-niemcy-p-1648.html

Grzebień TITANIA 1813/6 STREAKING serii PROFESSIONAL HAIRCARE polecany do rozczesywania włosów splątanych, grubych i mokrych włosów po kąpieli/prysznicu a także do stylizacji i pasemek.

Cechy produktu:

Posiada zęby o rozstawie od 58 mm. Zęby są znacznie grubsze u podstawy i zwężają się ku końcowi, co znacznie ułatwia czesanie włosów. 
Grzebień z szeroko rozstawionymi zębami doskonale nadaje się do rozczesywania mokrych, a także gęstych lub kręconych włosów.

Występuje w kilku kolorach:)


Cóż można więcej powiedzieć o grzebieniach....
Grzebienie używałam ja;)
Zawsze po umyciu włosów moje włosy są strasznie poplątane, po prostu straszne:/ i własnie pomyślałam, że do rozczesywania tego kołtuna takie grzebienie się przydadzą. Najpierw wypróbowałam ten biały- spisał się bardzo dobrze, ze względu na to że posiadam małą łazienkę a co za tym idzie miejsca jest na wszystko mało, więc trzymam w niej rzeczy które są najbardziej potrzebne i ten grzebień oczywiście znalazł swoje miejsce:) Oczywiście wiadomo, że mokre, splątane włosy trzeba rozczesywać powoli, by ich bardziej nie uszkodzić ale ten grzebień poradził sobie z tym znakomicie dlatego, tak jak wspomniałam na stałe zamieszkał w mojej łazience:) 
Ale został jeszcze jeden grzebień do przetestowania... myślę -spróbuję:) i również się nie zawiodłam, również bardzo dobrze radzi sobie z moimi kołkami:P więc i dla niego miejsce w łazience się znalazło:)

Warto wspomnieć, że oprócz tego, że dobrze sobie radzą z rozczesywaniem nawet najbardziej splątanych włosów, to również są dobrej jakości, raczej nie powinny się połamać (co niestety kiedyś mi się zdarzyło w przypadku innego grzebienia, mimo delikatnego używania- 2 zęby się złamały), tu trzeba by się bardzo "postarać" by to połamać:) Trzeba też podkreślić, że mimo tych zalet o których wspomniałam są również tanie:) 

Tak więc podsumowując mimo, że to sklep typowo dla facetów, to i kobiety coś znajdą dla siebie;)


17 komentarzy:

  1. Kto by pomyślał że w sklepie dla facetów i my kobiety znajdziemy coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie:) ale teraz jest coraz więcej produktów uniwersalnych, że tak powiem;)

      Usuń
  2. jakbym nie miała TT to bym się skusiła na grzebyk;P

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja mam zdolności do wyrywania zębów ciekawe czy te by wytrzymały. Muszę z ciekawości tam zajrzeć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie w innym się zęby złamały a w tych nawet nie drgnęły;)

      Usuń
  4. Mam z takim rozstawem z avonu i tez jestem zadowolona :) mokre włosiska fajnie rozczesuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jakoś nie kupuję nic z avon:) ale fajnie, że się sprawdza:)

      Usuń
  5. Uuu szkoda. Nie dla mnie :) Wolę mieć krótszą fryzurę. Gdy można mnie za włosy wytargać to znak, że trzeba do fryzjera iść :) Grzebienia nie używałem kilkanaście lat...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na kolejne posty ;) może coś się znajdzie ;)

      Usuń
  6. mi by się przydał taki szerokorozstawiony

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe są ;) mnie kusi szczotka TT.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie trochę też kusi ale jeszcze nie na tyle by kupić ;)

      Usuń
  8. nie używam :D mi wystarczy TT :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam podobny grzebień:P

    OdpowiedzUsuń
  10. nie dla mojego :D on musi mieć bardzo krótkie włosy ;) ale szwagrowi by się przydał zestawik

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)