Kolastyna, Czysta Formuła, Peeling do twarzy `Podwójny efekt` - recenzja (zakupy)

Hej Kochani:)
Dzisiaj mam dla Was recenzję peelingu. Od teraz również w nagłówkach lub w poście będę pisała coś takiego jak "zakupy" albo coś podobnego (jeśli to będzie coś co kupiłam), bo niektórzy chyba myślą, że wszystko o czym piszę mam za darmo a tak nie jest:P

Już dość dawno kupiłam ten produkt ale jakoś tak leżał niechciany aż postanowiłam go zacząć używać (kiedyś trzeba zużyć te zapasy) :) i nie żałuję.


Preparat, dzięki nowoczesnej formule i zawartości wyselekcjonowanych składników z podwójną siłą oczyszcza skórę, wnikając w głębokie warstwy naskórka. Połączenie peelingu enzymatycznego (enzym keratolityczny) i mechanicznego (mikrogranulki złuszczające) gwarantuje maksymalną skuteczność działania. Preparat delikatnie usuwa martwe, zrogowaciałe komórki naskórka, nadmiar sebum oraz wszelkie zabrudzenia skóry. Olej morelowy intensywnie nawilża, regeneruje i wygładza naskórek. Już po pierwszym zastosowaniu skóra odzyskuje promienny blask oraz zdrowy, atrakcyjny wygląd. 
Efekty stosowania:
- aksamitnie gładka skóra,
- optymalnie nawilżona,
- prawidłowo przygotowana do dalszych zbiegów pielęgnacyjnych.

cena ok. 10zł/75ml

Zdjęcie pochodzi z internetu... bo moje są dość kiepskiej jakości ale te niżej już są mojego autorstwa:P

Opakowanie to tubka z zamykaniem typu klik:) peeling koloru białego z małymi drobinkami (na zdjęciu powinno być je widać ale chyba jednak się zgubiły).


Posiada delikatny zapach. Faktycznie skóra staje się gładsza,  fajnie usuwa zanieczyszczenia. Skóra po nim jest gładka (jak już wcześniej wspomniałam), nawilżona, miła w dotyku. Odświeża. Jest wydajny, nie uczula, nie podrażnia (co w przypadku innych się zdarzało)- możliwe, że to dzięki drobnym drobinkom.

Podsumowując- produkt u mnie się sprawdził bardzo dobrze:)


Miałyście go? co myślicie? jak się sprawdził/ lub nie?

10 komentarzy:

  1. nigdy nic nie miałam z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja go nie miałam, ale ogólnie unikam peelingów mechanicznych ze względu na cerę naczynkową..

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne, ja mam takie coś podobne, tylko przezroczyste :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie ta firma się zregóły sprawdza , ale tego peelingu nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam produktów z tej firmy, chociaż "obiła mi się o uszy" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze go nie miałam, ale może się skuszę, bo moja skóra ostatnio gwałtownie woła o pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam jeszcze nic z tej firmy - ale może kiedyś i na nią przyjdzie czas :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)