Ale DNO !!! Wielkie DENKO październik 2017

Hej.
Nowy miesiąc, więc czas podsumować co udało mi się zużyć w poprzednim, a jest tego naprawdę dużżżżżżo, z czego się cieszę, bo niektóre kosmetyki zalegały mi już długo i w końcu udało się je zużyć :))






1, 2 KOSMED nafta oraz Aloevit- opisywałam już kiedyś te kosmetyki tutaj, więc jest to powrót po sporym czasie do nich, tym razem używałam je jednocześnie tzn na zmianę, raz nafta, raz aloevit- pomogły moim włosom, więc możliwe, że znowu do nich wrócę za jakiś czas :)
NAFTA i ALOEVIT 

3. Bionigree szampon
Recenzja

4. Bionigree serum
Recenzja

5. Kallos hair pro-tox szampon- cudowny zapach, który utrzymuje się na włosach do kolejnego mycia, produkt bardzo wydajny.
KUPIĘ PONOWNIE


6. Eveline płyn micelarny- dobrze sobie radził ze zmywaniem, nie podrażnił, nie uczulił. 

7. FITOMED LAWENDOWY PŁYN DO TWARZY DO CERY ZMĘCZONEJ
recenzja

8. Miraculum peeling enzymatyczny
Recenzja

9. Aube serum do twarzy
Recenzja będzie.


10. Lactacyd Precious OIL- delikatny olejek do higieny intymnej
Recenzja

11. Kremowy żel pod prysznic Le Petit Marseillais Mleczko Waniliowe
Recenzja

12. Avon płyn do higieny intymnej- w zasadzie używałam do mycia całego ciała i raczej nie kupię ponownie.

13. Vedara Spring Energetyzujący peeling do ciała/ Liczi&Melon

Recenzja


13, 14 Eveline Just Epil Argan Oil 9w1 krem do depilacji oraz kojący balsam po depilacji
Oba produkty sprawdziły się rewelacyjnie (zwłaszcza krem do depilacji)
KUPIĘ PONOWNIE

15. Gracja Peeling do stóp wygładzający Kokos
Recenzja

16. Avon balsam do ciała o zapachu Rare Amethyst- zapach uwielbiam dlatego skusiłam się też na balsam ale niestety już więcej się na niego nie skuszę :)

17. Sylveco krem do stóp- średniaczek..



18. Avon Pure- zapach całkiem fajny ale w ogóle nietrwały.. 
NIE KUPIĘ PONOWNIE

19. CD kulka- zapach bardzo fajny, lubię pomarańcze ale to wszystko co mi się w nim podoba bo niestety zupełnie u mnie nie zadziałał..


I próbki....


Spodobał mi się ten zapach NOU Secret Blanc ale niestety nie wiem gdzie mogę go dostać :((
Może ktoś z Was wie??? 

7 komentarzy:

  1. Ciekawi mnie Aube serum do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Ci poszło! :) nie za wiele produktów znam :) ale te do i po depilacji z Eveline dobrze się u mnie sprawdziły ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne denko :) Znam kilka produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie wygrzebałam tę naftę, ciekawe, jak się u mnie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)