Rozczarowanie? Kremowy żel pod prysznic Le Petit Marseillais Mleczko Waniliowe

Hej.
Dzisiaj przedstawię kolejny produkt ( o innych już mogliście czytać na moim blogu) LPM, a mianowicie o kremowym żelu pod prysznic Mleczko Waniliowe :)
Zawiodłam się, czy wręcz przeciwnie?
Zapraszam na recenzję.


Wyobraź sobie owoce liany zbierane z poszanowaniem zasad Fair Trade* na gorącej wyspie Madagaskar. To laski wanilii, które suszone zaraz po zbiorze w promieniach palącego słońca uwalniają niepowtarzalny, pieszczący zmysły zapach mleczka waniliowego.

Wyjątkowa delikatność – formuła, jakiej pragnie Twoja skóra
Le Petit Marseillais Mleczko Waniliowe łagodnie myje Twoją skórę, czując jej najgłębsze potrzeby. Aksamitna, łatwa do spłukania piana zniewala zachwycająco słodkim zapachem. Twoja skóra ma to, o czym marzy – jest gładka, nawilżona i odżywiona!
pH neutralne dla skóry 
produkt testowany dermatologicznie 
biodegradowalna baza myjąca pochodzenia roślinnego







Moja opinia:
Waniliowy zapach uwielbiam, żele LPM również, więc obok tego zestawienia nie mogłam przejść obojętnie i w końcu się zdecydowałam.
Czy się zawiodłam?

Opakowanie typowe jak dla żelu LPM, wygodne, z przyjemną dla oka grafiką. Zamykane na klik.
Żel jest dość rzadkiej konsystencji. Jest bardzo wydajny. Dobrze się pieni, i łatwo spłukuje.
A zapach? po prostu rewelacja:) od razu się w nim zakochałam, i co najważniejsze zostaje na skórze jeszcze jakiś czas, więc możemy się nim rozkoszować nie tylko w trakcie brania prysznica, ale także i po nim :))
Nie wysusza, nie uczulił mnie ani nie podrażnił.

Ja i moja skóra jesteśmy jak najbardziej na TAK!!!


7 komentarzy:

  1. Cały czas sobie mówię, że wypróbuję ich produkty, a w dalszym ciągu tego nie zrobiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie one sa zbyt rzadkie :D Miałam kiedyś jeden i bardzo ładnie pachniał, ale szybko się skończył i jakoś już ich nie kupuje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O mam, super jest:)
    Świetnie :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)