NOWOŚCI :) przesyłki, współpraca, testowanie, zakupy itp

Hej.
Dawno nie było u mnie na blogu nowości, więc nadrabiam zaległości ;) i pokazuję co ostatnio się u mnie pojawiło.

Zapraszam:)


Testowanie i mój pierwszy raz z hybrydami:)



 Testowanie..

Testowanie..


Zakupy, pierwszy i ostatni raz zamawiałam z drogerii Natura przez internet.. Czas oczekiwania to ponad tydzień czasu, mimo, że w regulaminie jest do 4 dni roboczych!!



Testowanie
Recenzja


Skusiłam się na zakup płatków celulozowych, a cena niecałe 2zł, więc jak najbardziej warto :)


Zakupy...


Kolejne zakupy... właściwie polowałam na żel i peeling węglowy Marion ale oczywiście nigdzie nie było i skusiłam się na szamponetki :P


#ambasadorkalpm :)


#ambasadorkupiec :)



A żeby być ze mną na bieżąco zapraszam na mój


5 komentarzy:

  1. fajne nowości :) ja z tej lampy i lakieru jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakier monohybrydowy +lampa, spineczki i chusteczki Presto mam i jestem zadowolona :) Żel LPM dziś dostałam, pachnie ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale bogato u Ciebie :) Ta paczka od LPM - Super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę poszukać, czy są w mojej Biedronce jeszcze te płatki celulozowe.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)