Nawilżający i odżywczy Krem do rąk Olivenöl, Medipharma Cosmetics

Hej.
Dłonie wizytówką kobiety.. to prawda ale mnie jakoś tak nie po drodze z używaniem kremów do rąk itp, mimo wszystko od czasu do czasu używam tego typu kosmetyki i dzisiaj właśnie o jednym z nich.



Krem do pielęgnacji dłoni szorstkich, wysuszonych, wymagających intensywnej kuracji.Szybko się wchłania, doskonale nawilżając i regenerując skórę rąk, która staje się miękka i miła w dotyku.

Efekt działania 
toskańska oliwa z oliwek
Znakomicie nawilża i zapobiega nadmiernej utracie wody przez wzmocnienie barier skórnych. Mając właściwości antyoksydacyjne, zapewnia ochronę przed przedwczesnym starzeniem się skóry i przed negatywnymi skutkami promieniowania UV. Działa bakteriobójczo i przeciwzapalnie. 

olejek jojoba
Olejek jest doskonale wchłaniany przez skórę. Dzięki zawartości NNKT i fitosteroli wzmacnia warstwę cementu międzykomórkowego, co w efekcie zapobiega wysuszaniu skóry. Nadaje miękkość skórze i łagodzi podrażnienia.

Skład
Aqua, Olea Europea Fruit Oil, Diethylhexyl carbonate, Polyglceryl-3 Distearate, Cetearyl Alcohol, Petrolatum, Glicerin, Methylpropanediol, Propylene Glycol, Simmondsia Chinesis Seed Oil, Cera Alba, Cera Microcristallina, Sodium Cetearyl Sulfate, Caprylyl Glycol, Helianthus Annuus Seed Oil, Parfum, Tocophenol, Phenylpropanol, Citric Acid, Linalool, Limonene, Citronellol, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Mathylpropional, Eugenol, Geraniol






Moja opinia:
Opakowanie to typowa dla tego rodzaju produktów, wygodna w użyciu tubka zamykana na zatrzask i poj 100ml. Grafika bardzo przyjemna dla oka.
Na opakowaniu znajdziemy wszelkie potrzebne informacje, jak np skład.
Krem jest dość gęsty ale łatwo się wydobywa, równie łatwo rozprowadza i błyskawicznie wchłania.
Produkt ten posiada bardzo przyjemny, delikatny zapach, który zostaje jakiś czas z nami po aplikacji.
Dobrze nawilża, odżywia, skóra jest po jego użyciu gładsza i bardziej miła w dotyku.
Jest wydajny.
Polubiłam go.


6 komentarzy:

  1. W mojej pracy mam do czynienia z drażniącą substancją, więc mógłby się u mnie sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam i pamiętam byłam zadowolona z działania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kremy do rąk. Trochę ich zużyłam. Muszę się z tym zaprzyjaźnić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz go widzę :) fajnie, że się sprawdził!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja używam teraz z czterech pór roku i jest cudny:)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)