Denko grudzień 2017


Witajcie.
Czas na dobre rozliczyć się z poprzednim rokiem, który był dla mnie fatalny na wielu płaszczyznach, zwłaszcza ostatnie jego miesiące (niestety ciągnie się to do teraz) ale ja nie o tym.
Dzisiaj czas w końcu pokazać co udało mi się zużyć w grudniu.







1. GlySkinCare LOTION LITE 5 Emulsja pilingująca 5 (5% kwasu glikolowego)
recenzja

2. BIOTANIQE Lekki matujący krem nawilżający
recenzja

3. anew clinicalAvon- krem pod oczy i na powieki- możliwe, że recenzja się pojawi, ponieważ kupiłam i używam już kolejne opakowanie:)


4. Bionigree odżywka do włosów
recenzja

5,6 Swiss Image szampon i odżywka do włosów
recenzja


7. RITUALS olejek pod prysznic- kolejny ich kosmetyk, którym  jestem oczarowana, a ten zapach po prostu cudo:)

8. AA INTYMNA DELICATE KREMOWA EMULSJA DO HIGIENY INTYMNEJ ŁAGODZENIE I REGENERACJA
recenzja


9. Eveline peeling do rąk
recenzja 

10. Vedara olejek ze złotem- recenzja niebawem:)

11. Eveline trawa cytrynowa peeling do ciała
recenzja


12. Marion chusteczki do higieny intymnej
recenzja

13. Marion szamponetka kawowy brąz- jestem zadowolona, kolor wyszedł bardzo ładny, nawet na siwych włosach nie było rudego koloru co bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło :)
KUPIĘ PONOWNIE



14. Avon Planet Spa mgiełka do pościeli- nie pierwsza i nie ostatnia:) uwielbiam ją i jej zapach:)

15. Nature Queen olejek pomarańczowy- bardzo fajny, polubiłam go.


Kilka próbek.. a chusteczki do demakijażu Equilibra bardzo dobrze się u mnie sprawdziły:)

To tyle..

Znacie coś z mojego denka??

8 komentarzy:

  1. zastanawiam się długo, czy się nie zabrsć za takie denko :D Z całą pewnością to przykusiłoby mnie do wykończeniu niektórych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie to motywuje do zużywania kosmetyków, no i już nie otwieram po kilku kosmetyków tego samego przeznaczenia np balsamów do ciała czy kremów do twarzy, tylko zuzywam to co otwarte i dopiero kolejne otwieram (chociaż bywają też wyjątki) :)

      Usuń
  2. Znam kilka produktów :) Muszę się wziąć za denkowanie próbek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedyne co znam to krem biotaniqe, który de facto bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka kosmetyków kojarzę, ale większości nie używałam :) Spore denko :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)