Eveline trawa cytrynowa peeling do ciała


Hej.
Coraz zimniej na dworze a u mnie dzisiaj będzie wręcz letnio, a to za sprawą peelingu do ciała Eveline o zapachu Trawy Cytrynowej :)








Moja opinia:
Uwielbiam zapachy świeże, cytrusowe oraz delikatne peelingi, więc to produkt wymarzony dla mnie?
Przekonajcie się :)

Opakowanie to typowa, wygodna w użyciu tuba, z której bardzo łatwo wydobywa się odpowiednią ilość produktu.
Zapach- dla mnie rewelacja! orzeźwiający, świeży.
Peeling jest bardzo drobny, delikatny, więc nie wyrządzi krzywdy nawet bardzo delikatnej skórze, moim zdaniem może też służyć jako peeling do twarzy (spróbowałam na własnej skórze i sprawdził się dobrze).
Delikatnie złuszcza naskórek, a skóra staje się gładka, miękka i miła w dotyku.

Ja jestem na TAK 


5 komentarzy:

  1. Ja wolę jednak takie mocne zdzieraki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dla mnie, ale cieszę się że jesteś z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zwolenniczką mocnych zdzieraków, więc ta wersja pewnie by mnie rozczarowała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze go nie miałam, ale mam problem z regularnym używaniem takich kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam, ale ten zapach mi się kojarzył z kostką do WC, męczyłam strasznie długo ten kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)